عصبانیت امباپه از پاری سن ژرمن: چرا حقوق من را نمی دهید!


سرویس خبر شماره: 1853651
24 نوامبر 1401 ساعت 13:53 |
3.7 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیلیان امباپه در تابستان امسال و زمانی که به نظر می رسید در آستانه انتقال به رئال مادرید است، ناگهان قرارداد خود را با پاری سن ژرمن به مدت سه سال تمدید کرد تا گران ترین فوتبالیست جهان شود. او در حال حاضر بالاترین دستمزد را در باشگاه پاریسی در بین تمام فوتبالیست ها دریافت می کند.

با توجه به تمدید قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن، او حدود 70 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد. البته این میزان دستمزد خالص اوست و با احتساب پاداش و اقلام ویژه مجموع مبلغ او به بیش از 180 میلیون یورو می رسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از اینکه مارکا در روزهای اخیر گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه امباپه از شرایطش در پاریس ناراضی است و به فکر جدایی از این باشگاه است، امروز نشریه فرانسوی Equip گزارش داد که پاری سن ژرمن برای پرداخت دستمزد امباپه در ماه سپتامبر بدون هیچ توضیحی در مورد پرداخت دستمزد او به تاخیر افتاده است. او به تنهایی

امباپه و مدیران برنامه هایش که از رفتار پاری سن ژرمن ناراضی هستند، از باشگاه می خواهند در روزهای بعد دلیل این تاخیر را توضیح دهند، اما پاری سن ژرمن تاکنون به درخواست آنها پاسخی نداده است.

در گزارش تیم ادعا شده است که امباپه از سپتامبر حتی تا 11 اکتبر که پاری سن ژرمن و بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند هنوز دستمزد خود را دریافت نکرده است. در روزهای بعد، پس از اعتراضات خشمگین ستاره فرانسوی، او تنها بخشی از دستمزد خود را دریافت کرد.

نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد که پاری سن ژرمن به طور جدی در پرداخت دستمزد کیلیان امباپه عقب مانده است که باعث عصبانیت ستاره فرانسوی شده است.

عصبانیت امباپه از پاری سن ژرمن: چرا حقوق من را نمی دهید!

اکیپ می گوید برخی منابع غیررسمی مدعی هستند مشکلات مالی باشگاه و کمبود سرمایه در گردش علت تاخیر بوده است و باشگاه باید مراقب هزینه های آنها باشد تا فیرپلی مالی نقض نشود. اما امباپه و مدیران برنامه هایش همچنان از باشگاه عصبانی هستند.