عصبانیت بوسکتس؛ ما به گل رایو 200 بار امتیاز داده بودیم


سرویس خبر شماره: 1821358 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 16:10 |
1,297 |

0نظرات

شکست تلخ بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بدبین ترین هوادار بارسا پس از برد در سوسیداد انتظار نداشت تیم محبوبش در نیوکمپ مقابل رایووایکانو شکست بخورد، اما این اتفاق شب گذشته و با گل دقیقه 7 آلوارو گارسیا، مادریدی ها رخ داد. نام برتر شد شکست بسیار تلخ برای بارسا و به خطر انداختن جایگاه این تیم در رده دوم.

سرخیو بوسکتس کاپیتان بارسلونا پس از بازی گفت:“متاسفانه در بسیاری از بازی‌ها ما گل اول را دریافت می‌کنیم و این مانع از ورود ما به بازی می‌شود. تیم‌ها اولین گل را به ثمر می‌رسانند و سپس یک بازی دفاعی بسته انجام می‌دهند. خیلی سخت است. رقیب اعتماد به نفس تیم بیشتر و بیشتر می‌شود، و البته این برای ما دو برابر سخت تر خواهد بود.”

کاپیتان بارسا باور نداشت که تیمش گلی را دریافت کند که بارها دیده بود.

بوسکتس ادامه داد: قاعدتا اگر مشکلی پیش بیاید گلی به ثمر نمی رسد اما ما صحنه گل رایو را 200 بار در فیلم ها دیده بودیم و دفاع را بلد بودیم اما باز هم به همان شکل گل زدیم. آلوارو خیلی سریع تصمیم گرفت و ضربه او دقیق بود. بعد از این گل همه چیز سخت شد و عصر ما نبود. انگار توپ نمی خواست داخل دروازه برود. سومین شکست متوالی در نیوکمپ بدترین اتفاق ممکن بود و باید به این روند منفی پایان داد. ما باید به سطح بازی خود مقابل رئال و سویا برگردیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی