عصبانیت تنهاخ از تساوی یونایتد؛ غیر قابل قبول است

تنهاچ پس از بازی امروز به خبرنگاران گفت: “ما حرکت زیادی پشت دفاع داشتیم و دو گل زدیم. نیمه اول را 2-0 بردیم. اما در نیمه دوم تمرکز خود را از دست دادیم.”

نمی خواهم از زمین و آب و هوا شکایت کنم و بهانه بیابم. در همه شرایط باید کار خود را به درستی انجام دهیم. فوتبال بازی اشتباهات است و ما باید اشتباهات خود را کم کنیم. اما در این دو هفته پیشرفت بسیار خوبی در تیم دیدم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، منچستریونایتد امروز در دیداری دوستانه به مصاف استون ویلا رفت و با اینکه دو گل مقابل حریف پیش افتاد اما در نهایت نتیجه ای بهتر از تساوی 2-2 کسب نکرد. در پایان این دیدار اریک تنهاچ، سرمربی جدید یونایتد از شاگردانش ناراضی بود و عملکرد آنها را غیرقابل قبول دانست.

شاید به این دلیل است که بچه ها خسته هستند، اما این بهانه موجهی نیست. بازیکنان باید در همه شرایط عملکرد خوبی داشته باشند و ما در نیمه دوم اینطور نبودیم. البته در نیمه اول خیلی خوب بودیم. چون تمرکز داشتیم.

با برتری 2-0 یونایتد با گل جیدون سانچو و گل به خودی ویا، در نهایت یونایتد مغلوب شاگردان استیون جرارد شد و دو گل را واگذار کرد. گل دوم استون ویلا در اواخر وقت تلف شده به ثمر رسید و به نظر می رسید تنهاچ از باخت در وقت اضافه عصبانی شده بود.

منچستریونایتد پس از فاجعه فصل گذشته در تلاش است تا با حضور این مربی سخت گیر هلندی روحیه قهرمانی را به این تیم بازگرداند. این در حالی است که تناخ رژیم غذایی سختی را به تیمش تحمیل کرده و سعی دارد با قاطعیت تیم را به پیروزی برساند.


سرویس خبر شماره: 1834957
آگوست 01, 1401 @ 11:54pm |
4.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اریک تنهاچ از عملکرد تیمش در تساوی 2-2 مقابل استون ویلا انتقاد کرد و عملکرد تیمش را غیرقابل قبول خواند.