عصبانیت خان از نویر: احترام کاپیتان بایرن را حفظ کنید!


سرویس خبر شماره: 1868444
15 فوریه 1401 در 09:57
8.5 هزار |

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درگیری تاپالوویچ و یولیان ناگلزمن باعث شد تا سران باشگاه تصمیم به پایان همکاری با مربی دروازه بان های این تیم بگیرند.
این مربی رابطه بسیار نزدیکی با نویر داشت و در واقع مربی شخصی او محسوب می شد که بیش از یک دهه به طور انحصاری روی نمایش های این بازیکن کار کرده بود و حالا رفتن او باعث ناراحتی نویر شده است.
او روز گذشته در مصاحبه ای مدعی شد که رفتار باشگاه بایرن مونیخ را درک نمی کند و اتهامات وارده به تاپالوویچ را کاملا رد کرد. وی اخراج این مربی را کاملا کذب خواند.
اظهارات نویر به مذاق کان خوش نیامد و او به dpa گفت: “آنچه مانوئل در مصاحبه هایش در مورد تاپالوویچ گفت در مورد موقعیت او به عنوان کاپیتان درست نیست و او باید به ارزش های بایرن به عنوان کاپیتان احترام بگذارد.” علاوه بر این، انصاف نیست که اکنون این اظهارات را بیان کنیم، زیرا ما جلسات مهمی در پیش داریم.

1792778
وی با اشاره به رابطه نزدیک نویر و این مربی گفت: می‌دانم که او شخصاً تحت تأثیر این اتفاق قرار گرفته است. آسان نیست، اما بهترین چیز برای تیم بود.”
اسطوره فوتبال آلمان درباره تجربه مشابهی که داشت افزود: من در سال 2004 در تیم ملی نیز با چنین شرایطی مواجه شدم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داشتیم. من از این تصمیم عصبانی و ناراحت بودم، اما به اهداف مشترک فکر کردم و این احساسات را شخصی نگه داشتم. مانوئل اکنون کاری کاملاً برعکس من انجام داده است. “ما باید در مورد این موضوع با دقت صحبت کنیم تا همه چیز روشن می شود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی