عصبانیت دی بروین پس از سوال خبرنگار: احمق!


سرویس خبر شماره: 2052188
12 جولای 1403 در 00:12
3.1 هزار |

3نقطه نظر

کوین دی بروین پس از حذف بلژیک از مسابقات یورو 2024 با یکی از خبرنگاران وارد درگیری لفظی شد!

عصبانیت دی بروین پس از سوال خبرنگار: احمق!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی بلژیک با شکست یک بر صفر مقابل فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 از این رقابت ها کنار رفت.این دیدار که روز دوشنبه برگزار شد، پایان یورو 2024 را برای بلژیک رقم زد. هر دو تیم در این دیدار از بهترین فرم خود فاصله داشتند و تنها دو شوت در چارچوب داشتند. گل فرانسه را یان ورتونگن به ثمر رساند که ضربه او را به سمت دروازه خودی دفع کرد.

بلژیک که در سال های اخیر چندین بازیکن باتجربه خود را از دست داده به عنوان یکی از مدعیان پنهان شناخته می شد. تیم دومنیکو تدسکو با تساوی بدون گل مقابل اوکراین در آخرین دیدار گروهی خود به مرحله حذفی صعود کرد. اما عملکرد این تیم در طول مسابقات ناامید کننده بود و در پایان مسابقات، ناامیدی ها به وضوح نمایان بود.

2049582

کوین دی بروین، کاپیتان تیم پس از دیدار مقابل اوکراین به هم تیمی هایش گفت که نباید به اعتراضات و سوت های هواداران پاسخ دهند.
دی بروین ستاره منچسترسیتی هنگام دریافت جایزه بهترین بازیکن مسابقه توسط هواداران هو شد.

پس از بازی فرانسه، دی بروین چهره ناراضی نشان داد و از هم تیمی ها و مربی خود انتقاد کرد. این بازیکن 33 ساله در نشست خبری پس از بازی همچنان آرام و قرار نداشت. دی بروین در جریان کنفرانس مطبوعاتی خشم خود را از سوالی در مورد “نسل طلایی” بلژیک نشان داد.

2049583

روزنامه نگاری از دی بروین پرسید: آیا سخت است که نسل طلایی به فینال نرسید؟ دی بروین پاسخ داد: «نسل طلایی چیست؟» روزنامه نگار پاسخ داد: نسل شما! «نسل شما؟ و شما می گویید فرانسه، انگلیس، اسپانیا و آلمان نسل طلایی ندارند؟ خوب متشکرم.» دی بروین از روی صندلی بلند شد و به سمت در خروجی رفت، وقتی که از اتاق کنفرانس خارج شد و از اتاق خارج شد، روزنامه نگار را «احمق» خواند.

مجله اخبار فوتبال خارجی