عصبانیت رئیس اتلتیکو: رئال به داوران فشار می آورد!

میگوئل آنخل گیل مارین، رئیس اتلتیکو مادرید معتقد است که فشار رئال مادرید نظر داوران و تصمیم گیرندگان را در زمین تغییر خواهد داد.

عصبانیت رئیس اتلتیکو: رئال به داوران فشار می آورد!


سرویس خبر شماره: 1867205
8 فوریه 1401 ساعت 12:40 |
392 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتلتیکو مادرید پس از باخت 3-1 مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا همچنان بسیار عصبانی و ناراحت است.
دیگو سیمئونه پس از باخت در این بازی مدعی شد دنی سبایوس باید زودتر اخراج می شد و می توانست روند این بازی را به کلی تغییر دهد.
حالا نوبت به رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید رسیده است که انتقادات خود را از عملکرد داوران در این بازی بیان کند. او در گفتگو با سایت رسمی باشگاه که در روزنامه مارکا منتشر شد، گفت: من برای تیم داوری احترام زیادی قائل هستم و مطمئن هستم که هدف آنها همیشه گرفتن بهترین تصمیم است، اما هر کسی که شرایط را از بیرون متوجه خواهد شد که اتفاقی مشابه برای چندین دهه در حال رخ دادن بوده است. متأسفانه، این مشکل دیگر کسی را غافلگیر نمی کند زیرا چیز جدیدی نیست. این یک رویداد بسیار واضح است و شما می توانید آن را در طول داستان به خاطر بسپارید.”
وی با اشاره به قدرت مدیران رئال مادرید افزود: رئال باشگاهی است که افراد بسیار قدرتمندی در اطراف خود دارد و آنقدر به تیم داوری فشار می آورد که طبیعی است که تحت تاثیر قرار بگیرد و آنها به خوبی از عواقب آن آگاه هستند که اگر این اتفاق بیفتد. آنها مرتکب اشتباه می شوند یا حتی تصمیم درستی را به ضرر خود می گیرند. “بسیار معمول است که موجی را علیه کسانی که فکر می کنند به تیمشان آسیب رسانده اند راه اندازی کنند.”

1795788

مارین از این وضعیت ابراز نارضایتی کرد و گفت: “وضعیت به همین منوال است و اتلتیکو واقعاً توانایی تغییر این وضعیت را ندارد. ما باید تا جایی که می توانیم رقابت کنیم. ورزشگاه و رنگ پیراهن نباید بازیکنان ما در این مسابقه عواقب این فشار را متحمل شدند و همین باعث عصبانیت هواداران می شود.”
سرمربی اتلتیکو با اشاره به اشتباه داور مبنی بر اخراج نکردن سبایوس ادامه داد: این سوال کاملاً واضح بود، بازی 0-1 بود و باید در دقیقه 71 این اتفاق می افتاد. درست است که آنها در ورزشگاه خودشان بودند. اما رئال مادرید در 10 رویداد مهم و مهمی بود، ما به این شرایط عادت کردیم. “چند بار خواندیم که تیم خاصی در دربی حمایت می شود، اما در واقع دیشب آنتوان گریزمان و آلوارو موراتا حمایت نشدند.”
مارین گفت: «معمولاً صحبت نمی‌کنم زیرا فوراً به تلاش برای بازی در نقش قربانی متهم می‌شوم، اما هر کسی که واقعاً DNA اتلتیکو مادرید را می‌شناسد می‌داند که ما دوست نداریم شکست را توجیه کنیم.» شرایط فعلی ما در لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان به دلیل شرایط خودمان است. این به ما بستگی دارد که این را جبران کنیم و هیچ توجیهی وجود ندارد، اما همه باید از نحوه عملکرد این سیستم آگاه باشند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی