عصبانیت سرمربی آمریکایی: من تصمیم می‌گیرم چه کسی بازی کند!

او در پاسخ به این سوال که آیا رینا مقابل انگلیس بازی می کند یا خیر، به خبرنگاران گفت: فکر می کنم صحبت های من بعد از بازی با ولز بسیار واضح بود. او در آن بازی هم حضور داشت اما این من هستم که تصمیم گرفتم بازی نکنم. او برای بازی فردا نیز در دسترس خواهد بود، اما باید ببینیم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.”
رینا 14 بار پیراهن تیم ملی کانادا را بر تن کرد و 4 گل به ثمر رساند اما مصدومیت او را برای مدتی از سطح اول فوتبال دور کرد و حالا باید منتظر فرصت دیگری باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آمریکا روز جمعه در دومین بازی خود در جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی انگلیس می رود.
آنها در این دیدار با تیم ملی ولز به یک امتیاز و تساوی 1-1 رضایت دادند. آنها تا دقایق پایانی با یک گل از آن تیم جلو افتادند، اما یک پنالتی دقیقه آخر برای حریف امتیاز از دست داد. شکاف.
جیووانی رینا که خیلی ها آن را ستاره آمریکا در این تورنمنت می دانند، در دیدار مقابل ولز شانسی نداشت که تعجب بسیاری را برانگیخت.
بسیاری از هواداران پس از بازی به شبکه های اجتماعی اعتراض کردند، اما برهالتر می گوید که شهرت را دلیل خوبی برای انتخاب بازیکنان نمی داند.


سرویس خبر شماره: 1855316
آذر 03, 1401 در 17:41 |
1.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا گفت زمان بازی برای هیچ بازیکنی در تیمش تضمینی نیست.

عصبانیت سرمربی آمریکایی: من تصمیم می‌گیرم چه کسی بازی کند!