عصبانیت سرمربی برزیلی نفت در کنفرانس

ادسون تاوارس سرمربی صنعت نفت آبادان از عملکرد شاگردانش راضی نیست.

عصبانیت سرمربی برزیلی نفت در کنفرانس

سرمربی نفت آبادان درباره صحنه کارت قرمز حسین ساکی گفت: در این صحنه ممکن است داور اشتباه کرده و شباهت دو بازیکن باعث خطای داور شود. این هوادار زمان زیادی را با تایم اوت از دست داد، اما وقت اضافه زیادی نگرفت.

سرمربی نفت آبادان تصریح کرد: به عنوان مثال پیشنهادی ۱۰۰ برابری برای آنها داده شد. ابتدا نزد من می آیند و می گویند مادر، پدر، مادربزرگ و پدربزرگم مریض هستند. من باید در شهر خودم زندگی کنم و آنها با دروغ شروع می کنند. برای کسانی که رفتند آرزوی موفقیت دارم، اما باید راه حل یا جایگزین مناسبی پیدا کنیم. سینا مریدی از فولاد به سایپا رفت و با پایان قراردادش به اهواز و از آنجا به آبادان بازگشت. او بازیکن خوبی است. خبرنگاران باید بیایند تمرین کنند و شرایط ما را ببینند. من اگر جای شما بودم به راحتی از بازیکن، مربی و عضو هیئت مدیره انتقاد می کردم. از شما می پرسم بد بازی کردیم؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ادسون تاوارس پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال نفت آبادان مقابل هواداران گفت: امروز خیلی ناراحتیم نه به خاطر نتیجه بلکه به خاطر تکرار تاریخ بارها و بارها. در یک لحظه و یک ثانیه تمرکزمان را از دست دادیم و تیم حریف توانست گلزنی کند. هر هفته باید همین را بگویم. ما در این بازی بد بودیم. وقتی بد بازی می‌کنید و می‌بازید، نمی‌توانید منصفانه قضاوت کنید.

تاوارس درباره ماندن یا سقوط صنعت نفت در لیگ برتر گفت: پیش بینی نمی کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تاوارس در مورد اینکه آیا می خواهد خبرنگاران به او کمک کنند یا نه، پاسخ داد: اگر روزنامه نگار بخواهد واقعیت ها را بگوید، بله. سرمربی اینجا باید روانشناس و سرپرست تیم باشد. هر باشگاهی یک روانشناس دارد. کمی تغییر کرده است. با یک روانشناس هم صحبت کرده بودم و پیدا کردن یک روانشناس ورزشی خوب خیلی سخت است. برخی بازیکنان به دلیل اینکه قراردادشان 20 برابر صنعت نفت بود، تیم را ترک کردند.


سرویس خبر شماره: 1868252
13 فوریه 1401 @ 8:46 ب.ظ
342

0نقطه نظر

تاوارس: ما دائما اشتباهات را تکرار می کنیم

تاوارس در خصوص دلیل استفاده نکردن از بازیکنان جدید یا مهره های تاثیرگذار در بازی های قبلی گفت: من با این موضوع مخالفم. شاید بازی های دیگری را دیده باشید و بازی های ما را تماشا نکرده باشید. امروز بازی را با عباس بوادر آغاز کردیم. از زمانی که وارد صنعت نفت شدم برای ما بازی کرد. طالب ریکانی مجروح شد. عباس هم 2 هفته مجروح شد. به همین دلیل وقتی بوآذر مصدوم شد، ریکانی را به جای او گذاشتم. اگر یادتان باشد هافبک های ما سینا مریدی و حسین پورامینی بودند. سینا رفته و باید بازیکنی را جایگزین او کنیم. ریکانی پس از رفتن مریدی و پس از بازگشت بوآذر بازی را آغاز کرد. امروز که با ریکانی، نصاری و بوادر بازی کردیم، رقابت خوبی با حریف داشتیم. ما حتی بدون مهاجم هم بازی کردیم و تیم رقابتی داشتیم. امید خالدی را در دفاع چپ از دست دادیم و نتوانستیم جایگزینی برای او پیدا کنیم. امیرحسین فرهادی در 2-3 بازی برای ما خوب بازی نکرد. در دفاع چپ حسین ساکی را در سمت راست قرار دادم. اینطور نیست که وقتی بازیکن خارجی می گیری بلافاصله بیاید بازی کند، بلکه اول باید خودش را با فوتبال ایران و زمین تمرینی که در آن کار می کند، وفق دهد. آنها باید با شرایط موجود سازگار شوند. آنها هم مثل علی فریدون باید خود را تطبیق دهند تا زمان بازی شان به مرور بیشتر شود.

وی ادامه داد: باور کنید در 40 سال فوتبال هیچ دقایقی که در بازی امشب رخ داد را ندیده ام. این اتفاقات برای ما چندین هفته بود. ما مستحق شکست در این بازی نبودیم. تیم حریف 12 دقیقه بازی را متوقف کرد اما درست زمانی که کنترل ما بود این اتفاق افتاد و آنها بازی را متوقف کردند. تیم ما کاملا سرد شده است.