عصبانیت شدید رونالدو؛ دعوای ستاره پرتغالی با مربی!


سرویس خبر شماره: 1838311
23 اوت 1401 ساعت 18:30
9.5 هزار |

8نقطه نظر

کسی کریستیانو را دستگیر می کند.

کریستیانو رونالدو پس از باخت 4-0 منچستریونایتد مقابل برنتفورد، با استیو مک لارن دستیار مربی تیمش درگیر شد.

این بازیکن در ادامه به جای اینکه برای عذرخواهی به سمت هواداران برود، سریع به سمت تونل و خانه رفت. جالب اینجاست که تقریباً همه بازیکنان یونایتد پس از آن تماشای هولناک و شکست سنگین از هواداران عذرخواهی کردند، اما کریستیانو رونالدو تمایل خود را به این کار نشان داد و آنقدر عصبانی به نظر می رسید که تصمیم گرفت مستقیماً به رختکن برود. رونالدو در جریان این مسابقه بسیار خسته و گیج به نظر می رسید و چندین بار چهره او نشان از اختلال روانی این ستاره بزرگ داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیلی میل گزارش داد که استیو مک لارن در حال متقاعد کردن ستاره پرتغالی برای عذرخواهی از جمعی از هواداران خشمگین منچستریونایتد دیده شده است. اما رونالدو گپ کوتاهی با عصبانیت با مک لارن داشت و به سرعت از زمین خارج شد. همچنین این بازیکن با اکراه از کنار اریک تن هاخ رد شد و تمایل داشت با سرمربی هلندی منچستریونایتد صحبت کند.

شاگردان اریک تن هاخ این هفته در خانه برنتفورد به میدان رفتند و در نمایشی فاجعه بار با چهار گل مغلوب شدند. اما کریستیانو رونالدو بعد از این بازی به شدت عصبانی بود و حواشی اطرافش را بیشتر کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو احتمالاً بدترین روزهای دوران ورزشی خود را پشت سر می گذارد. ستاره 37 ساله پرتغالی در تمرینات پیش فصل منچستریونایتد غایب بود و تنها پس از یک سال اقدام به ترک این تیم کرد. اما عدم تمایل یکی از تیم های بزرگ اروپایی به خرید این بازیکن احتمالا او را مجبور به ماندن در اولدترافورد خواهد کرد. اما فصل به شکلی باورنکردنی برای شیاطین سرخ آغاز شده است و آنها در دو هفته اول حتی یک امتیاز هم کسب نکرده اند.