عصبانیت مدیران از جزئیات قرارداد مسی لو رفت/ مطالبات ظالمانه لئو از بارسلونا!

• پاداش امضای 10 میلیون یورو برای امضای قرارداد

اما جزئیات به دست آمده توسط موندو دپورتیوو از طریق دسترسی به ایمیل های رد و بدل شده بین طرفین در ژوئن 2020 به طور خلاصه شامل موارد زیر است. چیزهایی که باشگاه روی آن توافق کرده بود.

• تمدید قرارداد پپه کاستا که به نوعی مدیر برنامه و مشاور نزدیک مسی است

در همین قرارداد، خورخه مسی، پدر لیونل مسی، با توجه به وضعیت مالی باشگاه در آن زمان، با کاهش 20 درصدی دستمزد لیونل موافقت کرد، مشروط بر اینکه این مبلغ در سال های آینده جبران شود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

• پرداخت پاداش وفاداری از قرارداد قبلی

• قرارداد هر سال به طور خودکار تمدید می شود مگر اینکه مسی بخواهد برود (که قصد ترک آن را نداشت).

روز چهارشنبه، روزنامه اسپانیایی ال موندو جزئیاتی از خواسته های لیونل مسی ستاره سابق بارسلونا برای ماندن در این باشگاه در تابستان 2020 را تحت عنوان “خواسته های ظالمانه مسی” منتشر کرد. باشگاه بارسلونا به شدت از افشای این جزئیات شکایت کرد و با انتشار بیانیه ای واکنش نشان داد. بارسلونا عصبانیت خود را ابراز کرده و هشدار داده است که این موضوع را به صورت قانونی پیگیری خواهد کرد.

گفته می شود این خواسته های اضافی از تیم مسی نیز جنجال برانگیخته است:

به طور خلاصه، در اینجا خواسته هایی است که بارسلونا در ابتدا در ژوئن 2020 پذیرفته بود:

• قرارداد جدید تا اواسط سال 2023. اگر مسی بخواهد تمدید می شود

• پرداخت مبالغ معوقه به اضافه بهره فسخ قرارداد

در این بیانیه آمده است: “با توجه به اطلاعاتی که امروز در ال موندو تحت عنوان “بارسا لیکس، فایل های مخفی باشگاه، قسمت اول” منتشر شد، باشگاه بارسلونا خشم خود را از انتشار عمدی اطلاعاتی که بخشی از “روندهای قانونی” است، ابراز می کند. باشگاه متاسف است که اگرچه این اطلاعات هنوز در جایی به اشتراک گذاشته نشده است، اما رسانه ها به دسترسی به حجم عظیمی از اسناد و ایمیل هایی که بخشی از تحقیقات Barsagate هستند افتخار می کنند “در تلاش برای محافظت از حقوق باشگاه بارسلونا دپارتمان حقوقی باشگاه در حال بررسی اقدامات قانونی است.»

• یک مکان خانوادگی در نیوکمپ و یک پرواز خصوصی به آرژانتین برای کل خانواده مسی برای تعطیلات کریسمس

باشگاه بارسلونا با صدور بیانیه ای از افشای جزئیات مذاکرات لیونل مسی و این باشگاه در سال 2020 ابراز نارضایتی کرد و اعلام کرد که از یک روزنامه اسپانیایی شکایت خواهد کرد.

• افزایش حقوق در صورت افزایش مالیات