عصبانیت نکونام از داور و سران باشگاه!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید یکی از عصبانی ترین نسخه های جواد نکونام در فصل گذشته و در نشست خبری بعد از بازی با مس کرمان دیده شد. او صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: بهتر است در مورد بازی صحبت نکنیم چون واقعا خسته شده ایم. ما چهار بازی در زمین خودمان انجام دادیم اما تنها تیمی که مقابل ما فوتبال خوبی ارائه کرد تراکتور بود چون زود به گل رسیدیم. سه بازی در اهواز هر طور که می خواستند با ما رفتار کردند و اتفاقاتی افتاد که خدای نکرده تیمم در مقطعی انجام دهد. در دقیقه 30 بازی داور به دروازه بان حریف کارت داد. چرا کارت می دهند؟ تا در صورت تکرار اخراج شود. اما اصلا این اتفاق نیفتاد.

نکونام سپس به انتقاد از باشگاه فولاد پرداخت و گفت: از بازی مس رفسنجان تا الان خونه به خونه بی برنامه بودیم انگار دیوونه. من جواد نکونام هستم، وقتی کار می کنم باید با نهایت احترام برای این باشگاه کار کنم. اینطور نیست که هر کسی هر کاری دلش می خواهد بکند. همه باید سخت کار کنند و سخت تلاش کنند. من به تنهایی نمی توانم کاری انجام دهم و همه باید کمک کنند. تیم من سخت کار می کند اما می بینید وقتی حمله می کنیم آنها می خوابند، وقتی حمله نمی کنیم آنها می خوابند. همه بازی ها اینطوری هستند. آقای افشاریان ببینید در بازی ما چه خبر است، در دقیقه 30 به دروازه بان حریف کارت داد و از اخراج نشدن او راحت شدند، بعد دوید کنار زمین و نقشه داد. چیزهای سرگرم کننده ای در فوتبال وجود دارد و هرگز به نتیجه نمی رسد.


سرویس خبر شماره: 1846041
09 مهر 1401 ساعت 22:21 |
3.5 هزار |

0نقطه نظر

سرمربی فولاد به زمین و زمان زد

سرمربی فولاد ادامه داد: درگیری ایجاد می شود، می گوییم بازی را متوقف کنید تا جوانان مصدوم نشوند. اما بازی در جای دیگری اتفاق می افتد، اما بازیکن در جای دیگری شلیک می شود! آقای افشاریان تیم ما کاندیدایی نیست؟ اصلاً ما می خواهیم پنجم شویم، شما اجازه نمی دهید. برای تیم های دیگر داور بهتری می گذارند، اما بیانیه می دهند، برای ما داور بهتری می گذارند. معنی آن چیست؟ چه بگوییم؟ باز هم می گویم که داور امروز خوب بود اما قضاوت او در بازی فعلی تاثیری نداشت.

جواد نکونام نشست خبری پس از بازی با مس را ترک کرد که با عصبانیت در آن حضور داشت.

عصبانیت نکونام از داور و سران باشگاه!

وی در ادامه بیان کرد: بعد از بازی خیلی دوستانه و محترمانه با داور صحبت کردم و به او گفتم تو هم جزو فوتبال هستی و اگر می خواهی کمک کنی باید کمک کنی. الان تیم های حریف بازی های ما را می بینند و همه به همین شکل فوتبال بازی می کنند. نمی گذارند کسی فوتبال بازی کند و معلوم است که اهواز را خوشحال به تساوی ترک می کنند. اصلا فوتبال بازی نمی کنند و مدام می خوابند. چه در یک دقیقه بازی و چه در 90 دقیقه.

نکونام در پایان گفت: اگر اتفاقی برای من بیفتد این چیزها را در فوتبال یاد می گیریم و انجام می دهیم و هیچکس حق اعتراض ندارد. هر چهار بازی با ما را می بینید به غیر از بازی با تراکتورسازی، بقیه تیم ها چه فوتبالی داشتند. ما به تیم های دیگر فشار می آوریم که به اینجا بیایند و با خوابیدن و دست دادن امتیاز بگیرند. فوتبال ربطی به پول ندارد. مطمئن باش این همه در زمین است و نه نام و نه عرف مهم است. شما باید در این زمینه سخت کار کنید. آره؛ تیم فولاد هزینه کرد و خدا را شکر بهترین بازیکنان را داشتیم اما فوتبال ما باید درست شود و مطمئناً اینطور نخواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی سپس از کمیته انضباطی انتقاد کرد و گفت: هفته اول اعتراض کردیم اما جریمه کردیم. چرا کمیته انضباطی من را جریمه کرد؟ چون از قانون فولاد دفاع کردم؟ من می خواهم دوباره صحبت کنیم. کمیته انضباطی اصلا نمی تواند جریمه کند چون اگر جریمه ها را بدانند می توانند تیم های بدهکار را دستگیر کنند. من سال ها از باشگاه ها پول می خواهم اما به من نمی دهند. فدراسیون پول من را نداد. اگر کمیته انضباطی بتواند آنها را رفع کند. او نمی خواهد من را برای سخنرانی جریمه کند. من فردی هستم که به نفع فوتبال صحبت می کنم. ما با داوری مخالفیم و هر چه می گوییم انگار اصلاً اینطور نبوده است. مگر اینکه به خاطر بقیه تیم ها داور خوبی به ما بدهند. متاسفانه قدرت نداریم و باشگاه ما در این زمینه بسیار ضعیف است.

نکونام که بسیار ناراحت به نظر می رسید در ادامه صحبت هایش اینگونه گفت: در باشگاه ما خدا را شکر کسی اعتراضی نیست و اینجا همه کارها را به تنهایی انجام می دهیم. به آقای افشاریان می گوییم لطفاً یک قاضی خوب برای ما تعیین کنید. او امروز خوب قضاوت کرد، اما بازی باید ادامه پیدا کند. به من می گوید شاید بازیکن حریف مصدوم باشد، امکانش هست؟ تیم به جای دیگری حمله می کند و دروازه بان در جای دیگری سقوط می کند.