عصبانیت هواداران چلسی از توخل: بهانه های شما مسخره است!

هواداران چلسی از عملکرد این تیم و همچنین توماس توخل، سرمربی آلمانی در فصل جدید اصلا راضی نیستند.

عصبانیت هواداران چلسی از توخل: بهانه های شما مسخره است!

کاربر دیگری که از شرایط این تیم و سبک بازی توخل ناراضی است، گفت: چلسی در حال سقوط است. هیچ انسجامی در تیم وجود ندارد. الگوی خاصی وجود ندارد. بازیکن شماره 9 را دارد و معلوم است که توخل در مشکل است!!”
یکی دیگر از هواداران این تیم نیز نوشت: یک تماشای فاجعه بار و رقت انگیز دیگر. توخل باز هم بهانه ای مضحک می کند، این اتفاق فقط مربوط به این فصل نیست و از شروع این فصل بارها اتفاق افتاده است. سال جدید.
به نظر می رسد هواداران چلسی از عملکرد شاگردان توخل بسیار ناراضی هستند و این موضوع فشار روی این سرمربی آلمانی را بیشتر می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1841324
9 شهریور 1401 @ 12:28 |
1.8K |

4نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، چلسی شب گذشته در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و با نتیجه 2-1 مغلوب آن تیم شد.
این دومین شکست برای تیم توخل از آغاز فصل 2022-23 لیگ برتر انگلیس است و آنها قبلاً در هفته سوم سه گل در لیدز یونایتد دریافت کرده بودند.
این سرمربی آلمانی قبل از این بازی از مصدومیت بازیکنان تیمش صحبت کرد و بعد از این شکست با تکرار این موضوع توانایی بازیکنانش را برای حضور در لیگ برتر زیر سوال برد که برای هواداران این تیم چندان منطقی به نظر نمی رسید.
یکی در صفحه توییتر خود با اشاره به اظهارات خود پس از پایان بازی نوشت: توخیل دست از گله و شکایت بردارد و به فکر این فاجعه باشد. به نظر می رسد که او به سرعت آن رختکن را از دست می دهد و از بازیکنان دور می شود.