عصبانیت کاپیتان؛ افشاگری بی سابقه میلاد عبادی پور

عبادی پور می گوید اگر پاداش 18 میلیونی نمی دادند خیلی بهتر بود و لیاقت بازیکنان بیشتر از این بود.

عبادی پور درباره امکانات پزشکی گفت: اتاق پزشکی ما یک دستگاه لیزر دارد که قدمت آن 15 تا 20 سال است. حالا اگر بازیکنی مصدوم شود چه می تواند بکند؟ ما حتی یک اتاق پزشکی مناسب هم نداریم. تا پارسال 500-600 دلار از جیب خودمان می دادیم و فقط 350 دلار پول جیبی می گرفتیم. یک چیزی کمتر می آوردیم و از جیب خودمان می گذاشتیم. من و آقای موسوی اولین بار است که این موضوع را اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: من از طرف خودم و از طرف بازیکنان می گویم شخصیت خودم و بازیکنان را طوری نمی بینم که بعد از دو ماه زحمت و فشار 18 میلیون به عنوان پاداش بگیریم. وقت استراحت نداشتیم و تحت فشار زیادی بازی کردیم. خوب گفتم فقط شرایط تمرین بود و در مورد فدراسیون چیزی نگفتم. ما از سال 2013 در لیگ ملت ها بازی می کنیم و بازیکنان ما هیچ پولی از FIVB دریافت نکرده اند، فکر نمی کنم این درست باشد. ما در جلسه ای با مسئولان FIVB اعلام کردیم و آنها فاکتور آوردند و گفتند این پول را به فدراسیون داده ایم. برای من مهم نیست که او به فدراسیون رسیده یا نه، اما این حق بازیکنان است. ما نمی توانیم حق خود را بگیریم.

وی در خصوص وضعیت تیم گفت: خدا را شکر تمرینات تا اینجا خوب بوده و تورنمنت بسیار خوبی در لیگ ملت ها داشته ایم اما همه می دانند که جام جهانی با لیگ ملت ها تفاوت زیادی دارد. هم از نظر روحی و هم از نظر بدنی باید برای مسابقات آماده باشیم. تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته است. امیدوارم در مسابقاتی مثل لیگ ملت ها خوب پیش برود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی در ادامه کار و گلایه های تند سیدمحمد موسوی، از مشکلات تیم ملی و جوایزی که شایسته بازیکنان نبود صحبت کرد. وی در ابتدا درباره موضوع واگذاری کاپیتانی به موسوی گفت: نباید در تیم ملی چنین مطالبی را مطرح کنیم. آقای موسوی پیشکسوت همه ماست و بیشتر از همه ما زمین را دیده و پیراهنش را پاره کرده است. به نظر من این حرف ها خوب نیست که بگویم کاپیتانی را به آقای موسوی تقدیم کردم. او از همه ما بزرگتر است و در دوره های قبل که آقای معروف به دلایلی زمین را ترک می کردند، آقای موسوی کاپیتان تیم بود. او شایستگی کاپیتانی را دارد زیرا از نظر سن و تجربه از من بزرگتر است.

کاپیتان تیم ملی درباره وخامت اوضاع گفت: وضعیت در یک سال گذشته صد در صد بدتر شده است. ما فقط و فقط به عشق مردم اینجا هستیم، زیرا دیده‌ایم که مردم بعد از پیروزی‌ها چقدر خوشحال هستند و بعد از شکست‌ها چقدر ناراحت می‌شوند. از مردم پیام های امیدواری دریافت کردیم و با انگیزه بیشتری وارد مسابقات شدیم.

وی در خصوص انتقادات تند موسوی از امکانات و اینکه شرایط را خوب توصیف کرده است، گفت: تا به حال درباره امکانات فدراسیون صحبت نکرده ایم. چون امکانات فدراسیون هیچ وقت کامل نبوده است. نشنیدم چی گفت ولی همه چی رو درست گفت. من شرایط بازیکنان را اعلام کردم و کاری به امکانات فدراسیون ندارم. ما دو ماه در لیگ ملت ها خارج از ایران بودیم و همه می دانند که تحت چه فشاری بودیم. در نهایت هم آمدیم و 18 میلیون به عنوان پاداش از فدراسیون گرفتیم. به نظر من اگر این ثواب را نمی دادند سنگین تر بودند.


سرویس خبر شماره: 1837771
20 اوت 1401 @ 9:07 ب.ظ
3.5 هزار |

0نقطه نظر

پس از سخنان محمد موسوی؛

وی در پایان با بیان اینکه کارش به عنوان کاپیتان با توجه به موارد ذکر شده دشوارتر بوده است، بیان کرد: خدا را شکر تا به حال بازیکنان ما آنقدر حرفه ای فکر کرده و رفتار کرده اند که هیچ فشاری به من به عنوان کاپیتان وارد نشده است. در بازی های آسیایی سال گذشته این تیم به مقام قهرمانی دست یافت و در لیگ ملت های امسال نیز عملکرد خوبی در والیبال داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی