عصبانیت گل محمدی از بازی جنجالی اهواز/عمار به نفع پرسپولیس بود.

در آن بازی پارسی ها 11 بار اقدام به شوتزنی کردند که تنها سه شوت با واکنش کریستوفر کنت، دروازه بان استیلرز همراه شد. این نشان می دهد که دقت شوت پرسپولیس بسیار کمتر از دقت پاس این تیم است. در این بین فولاد 8 شوت داشت که 4 شوت با واکنش بیرانوند همراه بود اما یکی از آنها والی تماشایی تورس بود تا دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران را شکست دهد.

بازیکنان پرسپولیس در این دیدار 633 پاس را با دقت 82 درصد رد و بدل کردند. در شرایطی که فولادی ها تنها 260 پاس گل داشتند. بیشتر پاس‌های پرسپولیس در میانه میدان بود، اما سبک بازی فولاد باعث شد تا کادر فنی ارتش سرخ تصمیم بگیرد که کناره‌های زمین را برای خود بگیرد و از این روش برای گلزنی استفاده کند. اما بازی فیزیکی فولاد که 17 خطا را برای این تیم به ارمغان آورد، باعث شد پرسپولیس نتواند موقعیت های خطرناکی برای این تیم ایجاد کند تا ضربه را دنبال کند تا دروازه اهواز میزبان باز شود.

تقابل های هافبک و همچنین بازی تهاجمی فولاد در یک سوم دفاعی، بازی فیزیکی را در برخی صحنه ها نمایان می کرد، اما نکته قابل توجه این بود که دو تیم تا چه اندازه به هم نزدیک بودند.

دومین شکست پرسپولیس در لیگ برتر باعث عصبانیت یحیی گل محمدی به دلیل حاشیه های این دیدار شد. سرمربی پرسپولیس که در نود دقیقه برتری آماری تیمش را به خوبی می دانست، بازی دیروز را تحت تاثیر اتفاقات روی نیمکت فولاد احساس کرد و گفت: کاری کردند که بدن و بدن داور بلرزد و او می ترسید سوت بزند. در نقطه پنالتی من در مورد بازی صحبت نمی کنم که یک “گل بازی” بود تا فوتبال. من متاسفم برای گروه فولاد. از اسپانیا مربی آوردند که فقط جیغ بزند! نکونام مربی جوان و خوبی است و نیازی به این چیزها ندارد. 3 امتیاز را از دست دادیم اما ای کاش جوری بازی می کردیم که با مشکلات فنی سه امتیاز را می گرفتیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

علیرضا بیرانوند پس از مدت ها یک گل لیگ برتری را به ثمر رساند. روبرتو تورس موفق شد یکی از بهترین گل های فصل جاری را در گل همیشه متمرکز بیرانوندی به ثمر برساند. خطای شخصی او در نیمه دوم به گل دوم پرسپولیس نزدیک بود اما خط دفاعی پرسپولیس مانع از آن شد. در آن سوی میدان کنت، دروازه بان فولادی ها به خوبی از دروازه تیمش محافظت کرد تا پس از گلزن فولاد، بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

بدترین روز بیرانوند مقابل بهترین روز کنت

پاس های عالی با قدرت انتقال بالا

بازی مالکیت در برابر دفاع شلوغ

عدم دقت تیرانداز

باخت 1-0 پرسپولیس مقابل فولاد در اهواز امتیاز 35 را برای صدرنشین فعلی لیگ برتر حفظ کرد، اما فاصله رقبای آن تیم با پرسپولیس کمتر شده و حال و هوای رقابت های لیگ برتر داغ شده است. یک بار دیگر. در حالی که پرسپولیس از «روبرتو تورس» بازیکن تازه جذب شده فولادی اسپانیایی گل دریافت کرد، آمار این دیدار برخلاف دانه نتیجه مسابقه بود.

عصبانیت گل محمدی از مسابقه جنجالی

با مروری بر بازی های قبلی دو تیم قبل از رویارویی با یکدیگر، می توان پیش بینی کرد که پرسپولیس یک طرفه توپ و میدان را در اختیار داشته باشد. اتفاقی که در جدال دو تیم به واقعیت پیوست و پرسپولیس با 68 درصد مالکیت کامل توپ را در اختیار داشت. آنها بیشتر فضای مستطیل سبز را گرفته بودند اما دوندگی زیاد بازیکنان این تیم و کوچکترین خطا از سوی بازیکنان جوانی چون محمدامین حزباوی در قلب دفاع فولاد سه امتیاز را به اهواز داد. .

عصبانیت گل محمدی از بازی جنجالی اهواز/عمار به نفع پرسپولیس بود.

نیروی رزمنده کم نداشت