عضوی جدید در بین 40 مرد تاریخ پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 1975344
4 نوامبر 1402 در 11:15 ق.ظ |
5.2 هزار |

16نقطه نظر

مهدی ترابی با انجام صد و پنجاهمین بازی خود به جمع 40 بازیکن باتجربه تاریخ پرسپولیس پیوست.

عضوی جدید در بین 40 مرد تاریخ پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی ترابی برای اولین بار پس از مصدومیتش در دیدار با استقلال از تاجیکستان به میدان رفت و با آمدنش سرعت حرکت قرمزها را افزایش داد تا پرسپولیس با یک گل و چندین موقعیت گل. ، حریف را در تاجیکستان رهبری کرد.

جالب اینجاست که ترابی در این دیدار صد و پنجاهمین بازی خود را با پیراهن پرسپولیس انجام داد. او در نیم فصل دوم لیگ هجدهم به پرسپولیس پیوست و در این بین مدت کوتاهی را در لیگ ستارگان سپری کرد و به جمع سرخ پوشان تهران بازگشت.

او حالا برتر از رضا وطنخواه، سپهر حیدری و علیرضا نورمحمدی چهلمین بازیکن تاریخ پرسپولیس است که با انجام سه دیدار دیگر از بزرگانی چون علی کریمی، حامد کاویان پور و ناصر محمدخانی پیشی خواهد گرفت.

با توجه به اینکه حداقل 23 بازی لیگ برتر، 3 بازی لیگ قهرمانان و یک بازی حذفی جام حذفی تا پایان فصل باقی مانده است، ترابی این فرصت را خواهد داشت تا رکورد خود را به 177 بازی برساند و شاید در صورت صعود پرسپولیس به آسیا و … در این فصل حذف شد رکورد به 190 مسابقه افزایش خواهد یافت.

ترابی نیز با 114 بازی در لیگ برتر یکی از باتجربه ترین بازیکنان پرسپولیس در این مسابقات است. او بهترین پاسور تاریخ لیگ برتر پرسپولیس نیز محسوب می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی