علاقه آیت نوری “واقعی” و “پرسش سامرویل” – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – باشگاه لیورپول

گزارش‌ها مبنی بر علاقه لیورپول به رایان آیت نوری، مدافع چپ ولوز، “پا” دارد، در حالی که تعدادی از گزینه‌های جایگزین برای آنتونی گوردون دوباره به چشم می‌خورد.

علاقه آیت نوری لیورپول “پا” دارد

آیت نوری بارها با قرمزها در ارتباط بوده است و یکی از گزارش‌های اخیر ادعا می‌کند که آنها حتی در موقعیت قطبی برای جذب او هستند.

اکنون، دیوید لینچ، روزنامه‌نگار، به پادکست Media Matters Anfield Index گفته است که معتقد است علاقه لیورپول می‌تواند واقعی باشد.

لینچ می‌گوید: «فقط به این دلیل که اخیراً به‌طور مکرر با او ارتباط برقرار کرده‌اند و بدیهی است که لیورپول رابطه خوبی با آژانس او ​​دارد.

“بنابراین من فکر می کنم که قطعا چیزی در آن وجود دارد.”

لینچ اظهار می کند که کوستاس تسیمیکاس احتمالاً باید فروخته شود تا این انتقال اتفاق بیفتد، اما همچنین تأکید کرد که یونانی “کمی نامزدی برای ادامه کار در تابستان است.”

5 چیز دیگر: تقویت کالافیوری و لمس کردن پیام کلوپ

2XCA333 دورتموند، آلمان.  15 ژوئن 2024. دورتموند، آلمان - 15 ژوئن: ریکاردو کالافیوری از ایتالیا در جریان بازی گروه B - یوفا یورو 2024 بین ایتالیا و آلبانی در سیگنال ایدونا پارک در تاریخ 15 ژوئن 2024 در دورتموند، آلمان، نگاه می کند.  (عکس از Joris Verwijst/ آژانس BSR) اعتبار: آژانس BSR/اخبار زنده آلامی اعتبار: آژانس BSR/اخبار لایو الامی2XCA333 دورتموند، آلمان.  15 ژوئن 2024. دورتموند، آلمان - 15 ژوئن: ریکاردو کالافیوری از ایتالیا در جریان بازی گروه B - یوفا یورو 2024 بین ایتالیا و آلبانی در سیگنال ایدونا پارک در تاریخ 15 ژوئن 2024 در دورتموند، آلمان، نگاه می کند.  (عکس از Joris Verwijst/ آژانس BSR) اعتبار: آژانس BSR/اخبار زنده آلامی اعتبار: آژانس BSR/اخبار لایو الامی

  • ریکاردو کالافیوری با انتقال به لیورپول در ارتباط است و جیوانی سارتور، مدیر فنی بولونیا اذعان دارد که “پیشنهادهای بزرگ” می تواند آنها را مجبور به فروش کند – او 34 میلیون پوند ارزش گذاری شده است.
  • مدافع فاینورد دیوید هانکو پس از مذاکره با آرن اسلات، انتقال به لیورپول را رد کرده است
  • لیورپول تاریخ شروع پیش فصل با حضور 16 بازیکن تیم اصلی در روز جمعه مشخص شده است

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

2T7PJ2K داروین نونز، بازیکن اروگوئه ای، پنج شنبه، 16 نوامبر 2023، در جریان بازی مقدماتی جام جهانی فوتبال 2026 در ورزشگاه La Bombonera در بوئنوس آیرس، آرژانتین، دومین گل تیمش را مقابل آرژانتین به ثمر رساند. (AP Photo/Matias)2T7PJ2K داروین نونز، بازیکن اروگوئه ای، پنج شنبه، 16 نوامبر 2023، در جریان بازی مقدماتی جام جهانی فوتبال 2026 در ورزشگاه La Bombonera در بوئنوس آیرس، آرژانتین، دومین گل تیمش را مقابل آرژانتین به ثمر رساند. (AP Photo/Matias)

  • داروین نونز به اروگوئه کمک کرد تا در کوپا آمریکا 1-0 آمریکا را شکست دهد و 89 دقیقه از مسابقه گروه C را انجام داد و اطمینان داد که کشورش رکورد 100 درصدی خود را حفظ می کند (TIA).
  • لیورپول در مورد در دسترس بودن کریسنسیو سامرویل، وینگر لیدز پرس و جو کرده است و چلسی و پی اس جی نیز در رقابت برای جذب او هستند.دی تلگراف)
  • ابرچی ایزه، محمد کودوس و نیکو ویلیامز به عنوان گزینه‌های جایگزین گوردون برای لیورپول در تابستان امسال دیده می‌شوند – منابع قوی‌تری در آنجا وجود دارد، توجه داشته باشید! (گرفتار آفساید)

چت دیگر از جای دیگر

لیورپول، انگلستان - جمعه، 30 دسامبر 2022: کایرن دیوزبری هال لستر سیتی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و لستر سیتی در آنفیلد گل افتتاحیه را به ثمر رساند.  لیورپول 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - جمعه، 30 دسامبر 2022: کایرن دیوزبری هال لستر سیتی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و لستر سیتی در آنفیلد گل افتتاحیه را به ثمر رساند.  لیورپول 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • چلسی امضای قرارداد کرنان دیوزبری هال از لستر را تایید کرد و انزو مارسکا او را با خود به استمفورد بریج (CFC) آورد.
  • منچستریونایتد بر این باور است که در تلاش برای جذب ماتییس دی لیخت، مدافع بایرن مونیخ (بی بی سی اسپورت) پیشرفت می کند.
  • تاتنهام قرارداد با آرچی گری، بازیکن جوان لیدز را تکمیل کرد. جو رودون در جهت مخالف حرکت کرده است (THFC)

مسابقات شبانه

امشب مرحله یک شانزدهم نهایی یورو به پایان می رسد رومانی – هلند (5 بعد از ظهر) و اتریش – ترکیه (8 شب).

https://www.thisisanfield.com/2024/07/ait-nouri-interest-genuine-summerville-enquiry-latest-liverpool-fc-news/ منبع: