علاقه رئال به ستاره سابق: حکیمی به آرزویش می رسد


سرویس خبر شماره: 1863372
17 ژانویه 1401 در 13:21 |
4.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر



مجله اخبار فوتبال خارجی

بسیاری از نزدیکان او مدعی شده اند که این بازیکن متولد پایتخت اسپانیا همچنان علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن رئال مادرید دارد و امیدوار است روزی بتواند به این تیم بازگردد.
حالا ال ناسیونال گزارش داده که مدیران رئال مادرید به دنبال جانشینی برای دنی کارواخال هستند و این مدافع را گزینه خوبی برای خط دفاعی تیم خود می دانند.
اگرچه با توجه به روابط آشفته دو باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن و اینکه حکیمی تا سال 2026 با این باشگاه فرانسوی قرارداد دارد، ممکن است تکمیل این انتقال دشوار باشد اما علاقه او به حضور در سانتیاگو برنابئو می تواند کار رئال را کمی آسان کنید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حکیمی یکی از مهره های کلیدی تیم ملی مراکش برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر بود و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
این بازیکن پیش از این در اینتر و پاری سن ژرمن توانایی های خود را نشان داده بود و درخشش او در دفاع از پاری سن ژرمن باعث تحسین بسیاری از هواداران و کارشناسان فوتبال شد.
این ستاره مراکشی در آکادمی رئال مادرید بزرگ شد و در تیم دوم این باشگاه بازی کرد. او در سال 2017 به تیم اصلی رسید اما فرصت های زیادی برای بازی پیدا نکرد و یک فصل بعد به دورتموند قرض داده شد و در نهایت در سال 2020 به اینتر فروخته شد.

1691670

رئال مادرید در حال بررسی شرایط جذب اشرف حکیمی، مدافع پاری سن ژرمن است.

علاقه رئال به ستاره سابق: حکیمی به آرزویش می رسد