علاقه ستاره سیتی به رونالدو; پیراهن CR7 برای دی بروین



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این هفته منچسترسیتی در یکی از حساس ترین بازی های هفته نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد با نتیجه 3-6 از سد این تیم بگذرد.
رونالدو مانند بسیاری از دیدارهای این فصل در ترکیب شیاطین سرخ جای نداشت و به صلاحدید اریک تنهاچ روی نیمکت تیم نشست تا بازی را از دور تماشا کند.تحقیر تیمش و هم تیمی هایش.
این موضوع انتقادات زیادی را از سوی سرمربی هلندی به دنبال داشت و کارشناسانی مانند روی کین احساس کردند که او باید از ستاره پرتغالی در آن بازی استفاده می کرد و ادامه چنین رفتاری مانند نیمکت نشینی مداوم رونالدو، بی احترامی به این بازیکن است. یکی از اسطوره های باشگاه یونایتد است، او را تبدیل به یک تبدیل می کنند.


سرویس خبر شماره: 1846436
12 اکتبر 1401 ساعت 09:45
7.3K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

در حالی که به نظر می رسد تنهاخ چندان از رونالدو و حضور او در زمین خوشش نمی آید، دی بروین بسیار خوشحال به نظر می رسید که فرصت بازی دوباره مقابل این بازیکن را به دست آورد.
پس از پایان بازی، این بازیکن با پیراهن منچستریونایتد در حال خروج از ورزشگاه دیده شد و گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه او کدام پیراهن را بر تن کرده بود، وجود داشت.
البته روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شد که این پیراهن متعلق به رونالدو بوده و بازیکن بلژیکی از او خواسته است که پس از پایان بازی پیراهن خود را به دست بگیرد.

به نظر می رسد کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی علاقه خاصی به کریستیانو رونالدو دارد.

علاقه ستاره سیتی به رونالدو;  پیراهن CR7 برای دی بروین