علامت سوال بزرگ روی بمب نقل و انتقالات تراکتور

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاکو خمس یکی از مربیانی است که علاقه زیادی به بازیکنان خارجی تاثیرگذار دارد و با جذب یک وینگر اسپانیایی در نیم فصل این موضوع را روشن کرد. با این حال او از محدودیت سه سهمیه بازیکنان غیر آسیایی در لیگ برتر خلیج فارس بسیار ناراضی است و این موضوع را با باشگاه در میان گذاشته است. همین محدودیت باعث شده تا برای فصل بعد دستانش کاملا بسته باشد.

با توجه به اینکه تراکتور امید چندانی به کسب سهمیه آسیایی ندارد، از هم اکنون گمانه زنی ها و شایعات در مورد ترکیب این تیم برای فصل پیش رو آغاز شده است و شایعات زیادی به خصوص در مورد چهار بازیکن خارجی به گوش می رسد.

ریکاردو آلوز با توجه به بازی های بسیار خوبش به هر حال در این تیم سهمیه خواهد گرفت مگر اینکه تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد اما در مورد سه بازیکن دیگر خمس تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

در نهایت باید دید خمس در مورد سه بازیکن غیرآسیایی خود چه تصمیمی خواهد گرفت. آلوز یک پست ثابت دارد، رومرو هنوز نتوانسته خودش را ثابت کند و شاید بعد از 6 ماه اخراج شود و در پست وسط نام بازیکنی به چشم می خورد که هفت بازی آخرش وضعیت او را مشخص می کند. بازیکنی که یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

گوستاوو واگنین بخشی از خریدهای این فصل، وضعیت نامشخصی برای فصل آینده دارد.

علامت سوال بزرگ روی بمب نقل و انتقالات تراکتور


سرویس خبر شماره: 1897586
آوریل 06, 1402 در 03:10 ب.ظ
2.2 هزار |

0نقطه نظر

گوستاوو که به عنوان بمب نقل و انتقالات از بلژیک به تراکتورسازی آمده، در این فصل عملکرد خوبی داشته است، اما شاید محدودیت در جذب بازیکن باعث شود او دیگر بازی نکند و به سراغ آهنگ مورد علاقه اش برود.