علت برکناری سیاوش یزدانی مشخص شد؛ بدون خیانت!

علی فتح الله زاده درباره آینده سیاوش یزدانی و دلیل کناره گیری اش از استقلال گفت: چند سرمربی با من صحبت کرده اند و می خواهند یزدانی را به خدمت بگیرند. از طرفی چون با ساپینتو زاویه دارد طبیعی است که اگر بخواهد به تیم دیگری برود ما مخالفتی نداریم. سرمربی تیم تعیین کننده است و بازیکن باید زیر نظر او کار کند. طبیعی است که بازیکنی داریم که دلسوز مربی است و خودش را فدای او و هواداران می کند.

بعد از باخت استقلال مقابل سپاهان همه چیز در رختکن آبی ها عادی بود. حتی ریکاردو ساپینتو هم در نشست خبری بعد از بازی به اشتباه علیرضا رضایی اشاره نکرد و وقتی با این سوال مواجه شد گفت تقصیر من است. در اولین تمرین بعد از دیدار با سپاهان که تکراری بود همه چیز عادی بود اما در تمرین فردای بازی مجدد سیاوش یزدانی علیرغم حضور در کمچاچ ناصر حجازی اجازه تمرین نداشت. این مشکل از سوی بیژن طاهری سرپرست تیم به وی اعلام شد. اما دلیل رفتن سیاوش یزدانی توسط ریکاردو ساپینتو چه بود؟

این بحث در فضای مجازی داغ است و به نظر می رسد آغاز این تصمیم از تحریمی است که سیاوش یزدانی در مورد شهریار مغانلو انجام داد. خطایی که ممکن است در همان دقیقه توسط هر بازیکنی رخ دهد. بسیاری این خطا را کم کاری تعبیر کردند و برخی از کلمه خیانت برای توصیف این صحنه عجیب و دشوار برای نمایش استفاده کردند. به خصوص اینکه سیاوش یزدانی در دوران مربیگری محمود فکری از حضور در ترکیب این مربی خودداری کرده بود! اما نظر باشگاه استقلال و مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره چیست؟

خیانت سیاوش یزدانی به استقلال; این موضوع از سوی سرمربی و مدیرعامل تایید نشده است. دلیل برکناری سیاوش یزدانی عدم همراهی و عدم همدلی است. مشکلی که او در مصاحبه ای در دوران تمرین محمود فکری در استقلال به آن اشاره کرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال