علت مسمومیت 5 ستاره هلندی مشخص شد

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی هلند آنها در دیداری حساس و دیدنی عصر جمعه در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو 2024 به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم فرانسه برو
ساعتی پیش اتحادیه فوتبال هلند در بیانیه ای اعلام کرد که چند تن از بازیکنان دعوت شده رونالد کومان برای بازی های مقدماتی جام ملت های اروپا مجبور به ترک اردو به دلیل مسمومیت شدند. ماتیاس دلیخت کودی خاکپو، اSven Butman، Joey Firman و Bart Verbruechen بازیکنانی هستند که اردو را ترک کردند.

1774937


سرویس خبر شماره: 1897147
آوریل 03, 1402 در 19:00
3.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ادعای تلگراف

بر کسی پوشیده نیست که تیم ملی هلند از غذای هتل “Woudschoten” شکایت کرد، اما هیچکس فکر نمی کرد غذای این هتل آنها را مسموم کند. به گزارش نشریه هلندی Detelegraph، این پنج بازیکن دیشب «مرغ کاری» خورده بودند و غذا آنها را مسموم کرد. البته چند بازیکن دیگر هم همین غذا را مصرف کردند اما به نظر می رسد مقاومت بدنشان در برابر باکتری ها بیشتر بوده و مسموم نشده اند. پنج بازیکن مسموم شده بین المللی به قدری بیمار بودند که هر دو بازی مقابل فرانسه و جبل الطارق را از دست دادند. حالت تهوع و درد شکم شدید تا صبح آنها را رها نکرد. رونالد کومان قطعا در نشست خبری امروز خود توضیحی برای این موضوع خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پنج بازیکن تیم ملی هلند بازی فردا شب مقابل فرانسه را به دلیل مسمومیت غذایی از دست دادند و حالا دلیل مسمومیت آنها مشخص شده است.

علت مسمومیت 5 ستاره هلندی مشخص شد