علیرغم اتهام تجاوز جنسی: حکیمی در پاریس موجود است

با وجود اینکه اشرف حکیمی به اتهام تجاوز جنسی تحت بازجویی قرار دارد، پاریسن ژرمن به همکاری با او ادامه می دهد.

علیرغم اتهام تجاوز جنسی: حکیمی در پاریس موجود است


سرویس خبر شماره: 1873350
10 مارس 1401 ساعت 10:30 ب.ظ.
5.7 هزار |

1نقطه نظر

وکلای حکیمی روز سه شنبه هرگونه تخلف این بازیکن را تکذیب کردند و اعلام کردند: اتهامات اشرف حکیمی کذب است. اما حاضر است بدون مشکل خاصی با مراجع قضایی همکاری کند.

1807413

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز دوشنبه مشخص شد که اشرف حکیمی به اتهام تجاوز جنسی تحت بازجویی دادستانی فرانسه قرار دارد. این حادثه در 25 فوریه در خانه این بازیکن در پاریس رخ داد. با این وجود باشگاه پاری سن ژرمن در دیدارهای بعدی خود از این بازیکن سود خواهد برد.

پاریسی ها پس از رویایی با نانت در لیگ فرانسه، چهارشنبه در دیداری بسیار حساس مقابل بایرن مونیخ قرار خواهند گرفت. این دیدار در دور دوم مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود و شاگردان کریستوف گالیته به دنبال این هستند که شکست یک بر صفر دور نخست را بر هم بزنند و به جمع هشت تیم پایانی راه پیدا کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی ESPN ساعتی پیش گزارش داد که ماجرا و تحقیقات فوق تاثیری در حضور این بازیکن در ترکیب فرانسه نخواهد داشت. به این ترتیب بازیکنی که دو بازی قبلی پی اس جی را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده بود، روز شنبه آماده همراهی تیمش مقابل نانت خواهد بود.