علیرغم این خبر ناراحت کننده، تحت هیچ شرایطی لیگ برتر تعطیل نمی شود!

میرشاد مجدی به تازگی رئیس جدید این مسابقات را انتخاب کرده و امیدوار است این کمیته زیر نظر فدراسیون فوتبال برای رفع محرومیت و همچنین صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه ها اقدامات جدی انجام دهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اما طبق اخبار رسیده لیگ برتر ایران تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد بود و سازمان لیگ می تواند به برگزاری لیگ حرفه ای در ایران ادامه دهد. تنها در صورت عدم تعلیق کمیته مجوزهای حرفه ای امکان صدور مجوز حرفه ای برای تیم ها وجود نخواهد داشت و عملا تیم ها اجازه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را نخواهند داشت. با توجه به عدم برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2023 به بهانه همسویی با مسابقات یوفا، فدراسیون فوتبال امیدوار است کمیته صدور مجوز حرفه ای با رای کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر به فعالیت خود ادامه دهد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به این خبر و اظهار نظر سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات؛ وی گفت: 4-5 روز پیش مجوز حرفه ای تیم جدید را اعلام کردیم، با توجه به تعطیلی یک فصل لیگ قهرمانان اروپا و زمانی که در اختیار داریم، این تیم کار خود را انجام می دهد، موضوع مجوز حرفه ای در دست سازمان لیگ تا هفته گذشته بود اما فدراسیون تصمیم گرفت این موضوع را به فدراسیون منتقل کند.» یک نفر جدید استخدام کرده ایم و یک هفته است که همه کارها زیر نظر فدراسیون نظارت می شود.