علی بیرو یا سید حسین؟ دیگه مهم نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش پیش از دیدار مقابل ولز اعلام کرد که علیرضا بیرانوند نمی تواند در این دیدار در کنار تیم ملی باشد و در حالی که خیلی ها پیش بینی کرده بودند، امیر عابدزاده شماره یک تیم ملی در این بازی است. شاید ورش دوباره به سید حسین حسینی اعتماد کرد که حرکت عاقلانه و قابل دفاعی بود. چون او به آن دروازه بان فرصت داد تا عملکرد غیرمنتظره اش مقابل انگلیس را جبران کند و در آن بازی واکنش های منصفانه و منطقی خود را نشان داد.


سرویس خبر شماره: 1855833
6 دسامبر 1401 ساعت 09:49
2.4K |

2نقطه نظر

حالا خبرهایی از اردوی تیم ملی به گوش می رسد، شاید علیرضا بیرانوند برای بازی مقابل آمریکا آماده شود. بدون شک اگر فرصت همراهی تیم ملی را در ادامه مسابقات از دست می داد، برای جراحی بینی به تهران بازمی گشت.

پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند در بازی با انگلیس، کارلوس کی روش هر دو دستش را روی سر گذاشت، واکنشی ناخودآگاه نیز مورد انتقاد قرار گرفت. خیلی ها بر این عقیده بودند، تماشای این صحنه روحیه سید حسین حسینی را پایین آورد و او با روحیه نامساعدی به زمین رفت. به نظر می رسد این رفتار کارلوس کی روش به دلیل از دست دادن یک مهره خوب در ترکیب بوده است نه اینکه حسینی دروازه بان بی کیفیتی است و اگر اینطور بود در بازی سرنوشت ساز مقابل ولز به او اعتماد نمی کرد. .

علیرضا بیرانوند همچنان در اردوی تیم ملی حضور دارد و این نشان می دهد شانس حضور در تیم ملی را از دست نداده است.

علی بیرو یا سید حسین؟  دیگه مهم نیست

ایران و آمریکا با کدام مردم؟ 11 بازیکن منتخب کارلوس کی روش در این دیدار نیز مانند بازی با ولز تلاش خواهند کرد که پاک بازی کنند و تیم نیمکت نشین قطعا با صلاحدید سرمربی آماده ورود به زمین برای تغییر شرایط است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بازی علیرضا بیرانوند با آمریکا بهتر است یا سیدحسین حسینی؟ به نظر می رسد دیگر مهم نیست. علی بیرو که بارها توانایی خود را در دروازه تیم ملی نشان داد و سیدحسین حسینی نیز در بازی با ولز آن را نشان داد، به اندازه او قابل اعتماد است. در واقع کاپیتان استقلال دیگر دروازه بان بازی با انگلیس نیست. این مسابقه برای همیشه آرشیو شد و تیم ملی واقعی تیمی بود که مقابل ولز بازی کرد.