علی کریمی آماده بازی با گالاتاسرای است (تصویر)

در هفته سوم سوپرلیگ ترکیه مقابل باشاکشهیر، هافبک ایرانی کایسری اسپور به دلیل مصدومیت در دقیقه 74 زمین بازی را ترک کرد، سپس 6 بازی متوالی را به دلیل مصدومیت از دست داد اما اکنون در شرایط خوبی بازگشته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی کریمی پس از حضور در لیست کایسری اسپور در اولین بازی فصل 2022-23 سوپرلیگ ترکیه مقابل بشیکتاش و غیبت در بازی هفته دوم به دلیل اخراج، به جمع 11 بازیکن اصلی بازی سوم پیوست. تیمش برگشت اما مصدومیت دوباره او را از دور خارج کرد.


سرویس خبر شماره: 1848063
22 مه 1401 ساعت 01:16
1.5 هزار |

0نقطه نظر

دوباره برای رسیدن به ترکیب رقابت کنید.

این بازیکن در دو روز گذشته در تمرینات دسته جمعی کایسری اسپور شرکت کرده و در کنار سایر بازیکنان این تیم تمرین کرده است که نشان می دهد شرایط بدنی خوبی را به دست آورده و شانس حضور در این رقابت ها را به دست آورده است.دیدار بعدی مقابل گالاتاسرای که روز شنبه برگزار می شود. . . دریافت کنید



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک ایرانی کایسری اسپور پس از ریکاوری از مصدومیت، تمرینات گروهی تیمش را از سر گرفت.

علی کریمی آماده بازی با گالاتاسرای است (تصویر)

علی کریمی که هفته گذشته تمرینات انفرادی خود را زیر نظر کادر پزشکی کایسری اسپور انجام داد اما در بازی اخیر خود مقابل عمرانیه اسپور نتوانست به میدان برود و آمادگی لازم برای بازی را نداشت، اکنون به نظر می رسد که در حال بهتر شدن است، ارتقا یافته و آماده است. تا دوباره با تیمش متحد شود. .