علی کریمی همچنان مصدوم است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال کایسری اسپور که سیدمجید حسینی و علی کریمی را جزو بازیکنان خود در این فصل به حساب می‌آورد، امروز در دیداری تدارکاتی بدون حضور این دو بازیکن ایرانی به تساوی رسید.


سرویس خبر شماره: 1845166
2 اردیبهشت 1401 ساعت 23:49 |
984

0نقطه نظر

برد کایسری اسپور بدون ایرانی ها

تیم فوتبال کایسری اسپور امروز با حضور بازیکنانی چون مامه تیام که در هفته چهارم سوپرلیگ 2022-2023 ترکیه نیز به مصاف گیرسون اسپور رفت و در این دیدار با برتری سید مجید حسینی و غیبت علی به تساوی رسید. کریمی بازی را بردند، 3 بر صفر شد.

کایسری اسپور در حالی که حسینی و علی کریمی را در اختیار نداشت، در این اردوی تدارکاتی که از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) آغاز شد، به مصاف گیرسون اسپور یکی از تیم های سوپرلیگ ترکیه رفت و به تساوی بدون گل رضایت داد. .

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در پنج هفته ابتدایی فصل جاری سوپرلیگ ترکیه در ترکیب ثابتی حضور داشت و پس از آن دو بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد، امروز به دلیل حضور در این تیم در دیدار تدارکاتی غایب است. اردوی تیم ملی

دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور به دلایل مختلف در جریان بازی این تیم مقابل گیرسون اسپور حضور نداشتند.

علی کریمی همچنان مصدوم است

علی کریمی دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که این فصل دو بار در سوپرلیگ ترکیه حضور داشته است، پس از از دست دادن چهار بازی متوالی در این رقابت ها به دلیل مصدومیت، امروز نتوانست تیمش را در دیدار تدارکاتی مقابل گیرسون اسپور همراهی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی