عمری و حنانوف به اجبار روی نیمکت پرسپولیس نشستند!

در هفته های اخیر عدم محرومیت و مصدومیت بازیکنان برای محمد عمری تمام شده است.

عمری و حنانوف به اجبار روی نیمکت پرسپولیس نشستند!

با این شمارش به احتمال زیاد عمری و حنانوف در بازی با نساجی نیمکت نشین خواهند شد تا یحیی 18 ساله بتواند بزرگسالان خود را در لیست حفظ کند. اما باید دید نعمتی و دیاباته دوباره به مصاف هم می روند یا خیر؟

عکس از امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1937679
25 مه 1402 در 06:56 ب.ظ
7.7 هزار |

1نقطه نظر

یحیی باید بزرگسال دیگری را از لیست حذف کند.

بنابراین حتی اگر از 11 بازیکن بزرگسال در زمین استفاده شود، یحیی 9 بازیکن بزرگسال دیگر دارد که از این تعداد باید 7 نفر را نیمکت نشین کند. حالا اگر عمری یا حنانوف در ترکیب اصلی باشند، این تعداد به 10 نفر می رسد و یحیی باید از سه نفر عبور کند که طبیعتا تصمیم آسانی برای او نخواهد بود.

1875733

به نظر می رسد دلیل تصمیم یحیی علاوه بر مسائل فنی، قانون سازمان لیگ باشد. طبق این قانون هر تیم مجاز است از 7 بازیکن بزرگسال و 2 بازیکن امید یا جوانان روی نیمکت استفاده کند. این در حالی است که پرسپولیس 20 بازیکن بزرگسال را در لیست خود دارد و حنانوف و عمری تنها چشم انداز شناخته شده این تیم هستند.

سیامک نعمتی و شیخ دیابته در هفته های اخیر دو بازیکنی بودند که به همراه 7 بزرگسال دیگر اغلب از لیست پرسپولیس کنار گذاشته می شدند. احمد گوهری، فرشاد فرجی، سینا اسدبیگی، کمال صغدانیا، امید عالیشاه، مهدی عبدی و لئاندرو پریرا روی نیمکت می نشینند. حالا اگر عمری به لیست اضافه شود، یکی از آن بازیکنان هم باید در خط باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پدیده پرسپولیس در این فصل محمد عمری است که توانست چهار گل برای قرمزها به ثمر برساند. با این حال، در چند هفته گذشته و پس از رفع مصدومیت، او روی نیمکت بوده و به عنوان بازیکن ثابت بازی نمی کند.