عملکرد درخشان بازیکنان گواه کار عالی اسپالتی است


کد اطلاعات: 2049108
27 ژوئن 1403 ساعت 9:30 ب.ظ.
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مارکیزیو:

کلودیو مارکیزیو، هافبک سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا معتقد است عملکرد درخشان بازیکنان جوان و باتجربه ایتالیایی مقابل آلبانی نشان از عملکرد عالی لوچیانو اسپالتی، سرمربی این تیم دارد.

عملکرد درخشان بازیکنان گواه کار عالی اسپالتی است

به گزارش “ورش سه”، شب گذشته ایتالیا در دیداری زیبا موفق شد با نتیجه 2 بر یک تیم ملی آلبانی را شکست دهد. آلبانی با یک گل زودهنگام یک بر صفر پیش افتاد. اما کمی بعد ایتالیا توانست با دو گل پیش بیفتد و به عنوان برنده به رختکن برگردد.

2044402

مارکیزیو که در هفته فوتبال میلان صحبت می کرد، درباره پیروزی ایتالیا مقابل آلبانی صحبت کرد و گفت: تیم ملی ما با پختگی بازی کرد، اگرچه گل زودهنگام آلبانی می‌توانست کار را برای ما سخت‌تر کند.»

او ادامه داد: ایتالیا به بازی با ایده‌های خودش، با کیفیت و آرامش ادامه داد. این نشان می‌دهد که اسپالتی عالی کار کرده است. این مشکل نه تنها توسط ارکان اصلی تیم ملی، بلکه توسط بازیکنان جوانی مانند ریکاردو کالافیوری ثابت شد. خونسردی و شخصیت چشمگیر او باید به این تیم ملی اعتماد کنیم و به آن افتخار کنیم.

کالافیوری که کمتر از دو هفته پیش اولین بازی ملی خود را برای ایتالیا انجام داد، دو بازی متوالی را مقابل بوسنی و هرزگوین و آلبانی آغاز کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی