عملکرد مطمئن نشان می دهد که انگلیس در پیروزی در بازی اول بر ایران مسلط است

بوکایو ساکا دو بار گلزنی کرد که گل دوم او یک تلاش فردی عالی بود. مهاجم آرسنال با دریافت توپ در جناح راست، داخل محوطه جریمه را قطع کرد و سه هم تیمی خود را در سمت چپ آزاد گذاشت. ساکا به جای ارسال توپ، چند ضربه اضافی برای عبور از چند مدافع ایرانی انجام داد و به گوشه ای دور شلیک کرد.

نمایش تا حدی ناشناس هری کین ممکن است تنها نگرانی گرت ساوتگیت در مورد خط حمله او باشد. کاپیتان هرگز هیچ یک از دروازه بان های ایرانی را که در این مسابقه حضور داشتند تست نکرد.

ویلسون در حالی که می توانست به جای آن ضربه ای به دروازه بزند، به خوبی به ششمین پاس گل انگلیس داد. مرد نیوکاسل با فداکاری توپ را به عقب برگرداند تا جک گریلیش را جایگزین جک گریلیش کند که از فاصله چند متری به راحتی دروازه را پیدا کرد.

VAR دوباره در نیمه اول تصمیم مشکوکی گرفت که هری مگوایر در اولین کرنر انگلیس به زمین کشیده شد.

این باید بلافاصله پس از مشاهده حادثه و ارزیابی مصدومیت تیم پزشکی ایران می بود. این یک حادثه ناگوار بود و هر بار که دوربین های فیفا اصرار داشتند که از زوایای مختلف پخش شود، بدتر به نظر می رسید.

جود بلینگهام 19 ساله با ضربه سر در دقیقه 35 انگلیس را به برتری رساند. ستاره دورتموند عملکردی را ارائه داد که بسیار فراتر از دوران نوجوانی او به نظر می رسید و به نظر می رسد برای سال های آینده یک ستاره واقعی باشد.

داور در پایان بازی در لحظات پایانی 10 دقیقه وقت اضافی توسط VAR فراخوانده شد تا به خطای مشابهی توسط مدافع انگلیس نگاه کند. بدبینانه خیلی کمتر بود اما پنالتی اعلام شد و طارمی، رکورددار گلزنی ایران، جردن پیکفورد را اشتباه فرستاد و نتیجه را 6-2 کرد.

باور نکردنی بود که علیرضا پس از درمان به بازی ادامه داد اما خیلی زود به نیمکت نشان داد که باید از زمین برود.

انگلیس در یک نمایش مطمئن به نظر می رسید و شش گل مقابل یک تیم ضعیف ایران به ثمر رساند.

مارکوس راشفورد با دو ضربه زدن توپ را به خوبی به ثمر رساند و سپس دروازه بان تعویضی ایران را با شوت پایین از کنار دروازه بان تعویضی ایران به ثمر رساند.

بعدی، ایالات متحده در روز جمعه. این اولین آزمون واقعی مسابقات خواهد بود.

http://www.farpostheader.com/2022/11/confident-performance-sees-england-dominate-iran-in-opening-game-win.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=confident-performance-sees-england-dominate-iran-in-opening-game-win منبع:

گرت ساوتگیت سه بازیکن جلویی را که با آنها شروع کرده بود بیرون آورد و مارکوس راشفورد و کالوم ویلسون را از میدان خارج کرد. هر دو نقش مهمی در دو گل پایانی انگلیس در این بازی داشتند.

رحیم استرلینگ گل سوم و آخرین نیمه اول انگلیس را در اولین 14 دقیقه وقت پایانی به ثمر رساند که پس از ضربه سر ناخوشایند علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران به شدت ضربه مغزی شد.

نگرانی اصلی من از پیروزی این بود که ایران دو گل به ثمر رساند. ساوتگیت در روزهای بازی خود یک نیمه میانی بود و دو گل خورده ممکن است در ذهن او بازی کنند زیرا او روی دو بازی بعدی گروهی تمرکز می کند. شکست ایالات متحده و ولز هر دو بسیار سخت تر از ایران امروز خواهد بود و ساوت گیت ممکن است برخی از فوتبال هجومی آزادانه ای که امروز دیده می شود را برای احتیاط بیشتر در خط دفاعی قربانی کند.