عملیات ضد جاسوسی مجیدی به روش کیروش!


لازم به ذکر است که چنین اتفاقی در گذشته توسط کارلوس کی روش در تیم ملی ایران رقم خورده بود. سرمربی سابق تیم ملی پرتغال تصمیم گرفت در زمان اردوی تیم ملی در قطر و کمپ اسپایر، محل تمرین را با پارچه مشکی بپوشاند تا تیمش از دید مردم پنهان بماند و بتواند تاکتیک خود را به راحتی انجام دهد.
حالا فرهاد مجیدی که تیمش در فاصله 6 هفته تا پایان لیگ 6 امتیاز از پرسپولیس (تیم دوم جدول) جلوتر است، هرگز نمی خواهد قهرمانی را از دست بدهد و به همین دلیل همیشه قصد دارد از حاشیه ها دور بماند و … فضای رسانه ای کار او حرکت رو به جلو برای رسیدن به هدف بزرگ خود و تیمش.

این تصویر مربوط به اردوی تیم ملی فوتبال زیر نظر کیروش در آستانه جام جهانی 2018 است. به دستور سرمربی پرتغالی محل تمرین تیم ملی در کمپ اسپایر قطر با پارچه مشکی پوشانده شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرهاد مجیدی همیشه برنامه ریزی زیادی انجام می دهد تا تمرینات تاکتیکی تیمش را مخفی نگه دارد. سرمربی استقلال در مقاطع مختلف حضور در راس کادرفنی این تیم اغلب تمرینات و مسابقات دوستانه پشت درهای بسته برگزار می کند و انتشار عکس و اخبار تیم به صورت قطره ای و با صلاحدید خودش انجام می شود.
حتی عکس های تمرینات استقلال در مقاطع مختلف تنها در روزهایی که هیچ تمرین تاکتیکی خاصی انجام نمی شود و با نظر مستقیم فرهاد مجیدی در اختیار رسانه ها و هواداران قرار می گیرد.


مجموعه زمین انقلاب از یک طرف به درختان و دیوارهای فشرده منتهی می شود، اما طرف دیگر فضای باز است. اگرچه در این سمت فنس کشیده شده و حضور هواداران در زمین چمن کار آسانی نیست، اما پشت فنس ها منظره خوبی برای امتیاز خبرافراد مختلف از محل تمرین و دیدن برنامه های تاکتیکی شاگردان مجیدی وجود دارد.
از این رو مجیدی که معتقد به مخفی نگه داشتن تیمش در شرایط حساس کنونی است، تصمیم جالبی برای چمن مجموعه انقلاب گرفته است. با تصمیم مجیدی و اجرای این تصمیم توسط سران باشگاه، چمن انقلاب با پارچه سیاه دور زمین پوشانده شد تا به سختی کسی بتواند از محل تمرین امتیاز خبرکند.
در جریان بازی دوستانه استقلال با تیم امید این باشگاه، بحث کشیدن پارچه دور زمین تمرین کاملا مشخص شد و تصاویر این دیدار و همچنین تصاویر منتشر شده از تمرین امروز استقلال نشان از این تصمیم سرپرست دارد. مربی خوب

سرمربی استقلال دست به اقدامی جالب در محل تمرین تیمش زده تا ترکیبش را از دید عموم مخفی نگه دارد.


ایجاد فضای کاملا بسته رسانه ای و مخفی نگه داشتن اطلاعات آرایش و حاشیه یکی از تاکتیک های مجیدی از زمان هدایت استقلال بوده است.
در این فرضیه بازگشت استقلال به تمرینات مجموعه ورزشی انقلاب نگرانی زیادی برای فرهاد مجیدی ایجاد کرده است. حالا که زمین چمن این مجموعه به شرایط بهتری نسبت به آرارات بازگشته و رضایت سرمربی در این زمینه حاصل شده، باید به کلیت تمریناتش فکر می کرد!


سرویس خبر شماره: 1821241 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 20:36 |
62,408 امتیاز خبر|

21نظرات

فرهاد محل تمرین استقلال را با پارچه مشکی پوشانده است