عملیات غیرممکن استقلال برای خرید فوق ستاره/بازگشت این لژیونر منتفی است!



به گزارش خبروشی، شب گذشته که برخی از فعالان مجازی مدعی شدند خبرهای خوبی در راه است، هواداران استقلال امیدوار بودند که این خبر خوش بازگشت قائدی به استقلال باشد، اما نه خبری خوش است و نه مهدی قیدی و فعالان مجازی که خود را The به اصطلاح روزنامه نگاران این ادعای رسمی را نادیده گرفتند و متوجه نشدند که ادعا کرده اند خبرهای خوبی در راه است!

استقلالی ها بعد از از دست دادن عنوان و نایب قهرمانی، تصمیم گرفتند خیلی زود نقل و انتقالات را آغاز کنند و تیم خوبی برای فصل آینده بسازند. گزینه های زیادی برای رسیدن به استقلال در روزهای اخیر مطرح شده است. یکی از این افراد مهدی قیدی، ستاره سابق تیم ملی آبی ها است که در این فصل در اتحاد کلبا عملکرد درخشانی داشته است. قیدی 2 فصل دیگر با شباب الاهلی قرارداد دارد و این باشگاه ماموریت قیدی را برای سال آینده مشخص خواهد کرد. با توجه به درخشش مهدی در فصل گذشته، سران شباب الاهلی نمی خواهند قیدی را به راحتی از دست بدهند.

چندی پیش پیشنهاد بزرگ یکی از تیم های اماراتی برای قائدی را رد کردند و اعلام کردند که عجله ای برای فروش این بازیکن ندارند. در واقع سران این باشگاه فقط با پیشنهادات بالای 3 میلیون دلار قائدی را می فروشند. اتفاقی که باعث ناامیدی استقلالی ها می شود و سران این باشگاه توان پرداخت چنین مبلغی برای خرید مربی را ندارند. به این ترتیب بازگشت مهدی در تابستان امسال بسیار بعید است و احتمالا فصل آینده در یکی از تیم های اماراتی و یا در پرتغال بازی خواهد کرد.

در روزهای اخیر بار دیگر نام قیدی به عنوان گزینه حضور استقلال در این تیم مطرح شده است اما واقعیت این است که استقلال توان مالی لازم برای جذب قیدی را ندارد. مگر اینکه هلدینگ خلیج فارس و مالکان جدید این باشگاه بودجه جداگانه ای برای جذب این فوق ستاره در نظر بگیرند. طبق پیگیری های ما، شباب الاهلی برای جبران هزینه های سنگینی که برای جذب مهدی از استقلال صرف شده، ترجیح می دهد قائدی را به طور کامل بفروشد. سران شباب الاهلی برای فروش قائدی بین 2 تا 3 میلیون دلار طلب دارند که پرداخت آن برای باشگاه استقلال تقریبا غیرممکن است.

در ادامه طبق شنیده های ما خود قائدی برای بازگشت به ایران و بازی در استقلال یک فصل دستمزد یک میلیونی می خواهد که باز هم پول زیادی است. در ادامه یکی دیگر از مشکلات پیش روی گایدی در بازگشت به استقلال مربوط به خروج از کشور است که در چند وقت اخیر برای او به وجود آمده است. حتی به همین دلیل اجازه حضور در اردوی تیم ملی برای دیدار با ازبکستان را نداشت و با هماهنگی کادرفنی به ایران نیامد تا مشکلی برای خروج از کشور پیش نیاید. به این ترتیب باید بازگشت قائدی به استقلال را منتفی دانست و این بازیکن سرعتی و تکنیکی بعید است فصل آینده در ایران بازی کند.

در واقع با توجه به قوانین سقف بودجه (که البته تیم های مدعی رعایت نمی کنند) و بودجه ای که برای نقل و انتقالات استقلال در نظر گرفته شده، امکان جذب قائدی وجود ندارد و عملیاتی غیرممکن تلقی می شود. بسته به پولی که شباب الاهلی و خود مهدی می خواهند، جذب این بازیکن حداقل 200 میلیارد برای استقلال هزینه دارد و بعید است تیمی در ایران بتواند برای جذب یک بازیکن اینقدر پول بدهد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال