عنایتی: از این بحث ها خسته شدم!


سرویس خبر شماره: 2018259
11 مه 1403 در 11:52 ب.ظ.
7.3 هزار |

7نقطه نظر

20 دقیقه بی صدا نزدیک صف ایستادم.

رضا عنایتی که از قضاوت بازی با شمس آذر گلایه داشت ترجیح داد در این مورد سکوت کند.

عنایتی: از این بحث ها خسته شدم!

به گزارش “ورش سه”، رضا عنایتی سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس آذر و پیکان در جمع خبرنگاران گفت: پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی در پیش داشته باشیم، تیم شمس آذر انگیزه بالایی در این دیدار داشت و به آنها بابت کسب سه امتیاز بازی تبریک می‌گوییم.

او ادامه داد: بازیکنان پیکان امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و بدون شور، بی انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه این شد که سه امتیاز را به میزبان شمس آذر دادند چرا که همیشه انگیزه حرف اول را می زند.

سرمربی تیم پیکان افزود: فوتبال روزهای خوب و روزهای بدی دارد، این شکست پیکان را به کار جدی تری سوق داد، بنابراین سعی می کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای مسابقات مهمی که در آینده خواهیم داشت آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را در خودمان تغییر دهیم. سرویس.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره دلایل عدم تمرکز بازیکنان گفت: شرایط مسابقات متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد، اما امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب شناسی کنیم تا به شرایط ایده آل خود برگردیم.

این مربی فوتبال در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره داوری افزود: من خسته هستم و نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم، حدود 20 دقیقه در سکوت کنار زمین ایستادم و یکسری موارد بود که نمی خواهم در مورد آنها صحبت کنم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

مجله اخبار فوتبال داخلی