عنایتی: تیم ملی در دفاع و حمله برنامه داشت

مهاجم پیشین استقلال درباره عملکرد سیدحسین حسینی مقابل سنگال گفت: حسینی خیلی خوب بازی کرد و این نکته بسیار مثبتی است. حسینی در زمین بسیار آرام ظاهر شد و این یک نکته مثبت است و امیدوارم بتواند به همین منوال ادامه دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پیشکسوت فوتبال ایران و مهاجم سابق استقلال اردوی اتریش را برای شاگردان کارلوس کی روش مثبت ارزیابی می کند و امیدوار است با شناخت کافی از رقبا در این رقابت ها نتیجه بگیریم.

عنایتی: تیم ملی در دفاع و حمله برنامه داشت

وی در خصوص اینکه گفته می شود تیم ملی دفاع بازی می کند، اینگونه توضیح داد: دفاع تیم ملی برنامه ریزی شده بود. دفاع در فوتبال امروزی یک هنر است و تیمی که بتواند از دروازه خود محافظت کند، عملکرد خوبی داشته است. در دو بازی که در اتریش انجام دادیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم و اینطور نبود که فقط دفاع کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا عنایتی مهاجم سابق استقلال که در دوران سرمربیگری خود توانست هوادارانی را به لیگ برتر بیاورد حالا از فوتبال دور است. وی با اشاره به وضعیت تیم ملی در دو بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال می گوید: اردوی بسیار خوبی بود و آنچه از کی روش انتظار داشتیم اتفاق افتاد. ما مقابل تیم پرقدرت اروگوئه کاملا منطقی بازی کردیم و مقابل سنگال که یکی از قدرتمندترین تیم های آفریقایی بود نتیجه منطقی و روحیه بخشی گرفتیم.


سرویس خبر شماره: 1845729
07 مهر 1401 ساعت 15:57 |
نمایش 3K |

0نقطه نظر

عنایتی افزود: امیدوارم در باد این نتایج نخوابیم و کادر فنی بتواند نقاط ضعف تیم را ترمیم کند. برد اروگوئه و تساوی مقابل سنگال شخصیت تیم ایران را تقویت کرد اما اگر قرار باشد به این نتایج راضی باشیم قطعا در جام جهانی متضرر خواهیم شد.