عنایتی: شمس آذر نشان داد که انگیزه از لبه جلوتر است


سرویس خبر شماره: 2018039
10 مه 1403 در 8:25 ب.ظ.
342

2نقطه نظر

نمی دانم چرا باید یک روز زودتر بازی کنیم؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان معتقد است که ضعف دفاعی تیمش به دلیل اولویت آنها روی دروازه است.

عنایتی: شمس آذر نشان داد که انگیزه از لبه جلوتر است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شمس آذر صحبت های خود را آغاز کرد: بازیکنان پیکان انگیزه زیادی برای بازی مقابل شمس آذر دارند چون می دانند با تیمی بازی می کنند که می جنگد و می دود. بنابراین باید 90 دقیقه با تمرکز در زمین حضور داشته باشند.

عنایتی سپس به شمس آذر و عمویش در این فصل رقابتی تبریک گفت: به تیم شمس آذر تبریک می گویم چون تیم خوب و قابل قبولی ساخته اند و چون خودم در چنین شرایطی قرار گرفته ام می دانم تیم هایی که از دسته های پایین به لیگ برتر می روند کار سختی پیش رو دارند. اتفاقی که برای شمس آذر افتاد و فصل را با سه امتیاز شروع کرد. منفی بودن باعث شد شمس آذر کار سخت تری در پیش داشته باشد. همه فکر می کردند این تیم با مشکل بزرگی روبرو می شود اما دیدیم که انگیزه همیشه می تواند از همه مشکلات و حاشیه ها پیشی بگیرد.
او سپس به شرایط تیم خودش برمی گردد و اضافه می کند: تیم پیکان هم آماده است و تمام توان خود را به کار می گیریم تا فردا با دست پر زمین را ترک کنیم. امیدواریم بتوانیم تمریناتی را که انجام دادیم و تاکتیک هایی را که در زمین انجام دادیم به درستی اجرا کنیم.

2016275

وی سپس به سوال اول که در مورد استفاده سرمربیان دو تیم از بازیکنان جوان بود و اینکه اگر هیجانی باشد، بازی بیشتر می شود، پاسخ داد.: سیاست باشگاه پیکان جوانگرایی است. در هفته‌های اخیر اگر کمتر برای بازیکنان جوان بازی کرده‌ایم، به دلیل شرایط سخت رده‌بندی است و حالا با وجود اینکه شرایط ما کاملاً بهتر نشده است، سعی می‌کنیم کم کم بازیکنان جوان را به جدول اضافه کنیم.
سوال بعدی عنایتی در مورد ضعف پیکان در حوزه دفاعی بود که سرمربی خودروسازان به این سوال پاسخ داد: باید در مورد ساختار دفاعی یک تیم صحبت کنیم تا وقتی یک تیم گل می زند، مطمئناً از جلو فشار کمتری به تیم مقابل وارد شود، یعنی بازیکنان پیشرفته باید به بازیکنان دفاعی کمک کنند. سعی کردیم روی گلزنی و بازسازی ساختار دفاعی تمرکز کنیم. امیدواریم فردا بتوانیم بدون گل زمین را ترک کنیم. در فوتبال از دقیقه اول تا آخر باید منتظر اتفاقات غیرقابل پیش بینی باشیم و شاید آنچه تمرین کردیم در زمین رخ ندهد پس باید منتظر باشیم و ببینیم فردا چه اتفاقی می افتد، ای کاش یک بازی خوب ببینیم زیرا همه از آن انتظار دارند. هر دو تیم در حالی که در هفته های گذشته شاهد دیدارهای جذاب و چشمگیری از پیکان بودیم.
عنایتی در پاسخ به سوال زیر مبنی بر کمبود زمان برای ریکاوری تیم ها گفت: فقط یک سوال از مسئولان دارم دلیل اینکه بازی شمس آذر و پیکان یک روز زودتر از سایر بازی ها برگزار شد چیست؟ در نیم فصل چند بار این اتفاق برای پیکان افتاد و من هیچ وقت دلیل آن را نفهمیدم.

مجله اخبار فوتبال داخلی