عنایتی: هنوز از هواداران فوتبال راضی نیستم


سرویس خبر شماره: 1823360 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 22:58 |
200 امتیاز خبر|

0نظرات

تراکتور با هوادارانش تغییر کرده است.

رضا عنایتی می گوید هواداران در تبریز و مقابل تراکتورسازی کار سختی دارند و سهل انگاری در این بازی می تواند منجر به شکست شود.

سرمربی هواداران در پایان درباره وضعیت مالی باشگاه توضیح داد: جا دارد از محبت مالک محترم باشگاه تشکر کنم و در چند روز اخیر پرداخت بسیار خوبی داشته ایم و این اتفاق در بازی ها و در روزهای آینده.” از دوست بسیار خوبم آقای اسماعیلی که از روز اول در کنار ما بودند و همه مشکلات و سختی های ما را می دانستند تشکر می کنم و از زحمات چند روز گذشته ایشان تشکر می کنم و به خیر گذشت. دوست داشتم بازی خوبی باشد و هر دو تیم تمام تلاش خود را انجام دهند و تماشاگران از بازی لذت ببرند. هر اتفاقی که می افتد نتیجه با خداست. تلاش می کنیم با انرژی خوب در پایان فصل به پایان خوبی برسیم و اتفاقی که برای ما، بچه های تیم و تیممان می افتد، بیفتد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

عنایتی در خصوص وضعیت هواداران گفت: خدا را شکر تیم ما آماده است، اما دو سه بازیکن به دلیل مصدومیت در کنار ما نیستند؛ مثل بازی های قبلی که حداقل چهار، پنج و گاهی شش یا هفت بازی نداشتیم. بازیکنان، اما ما سعی می کنیم خوب بازی کنیم، آماری برای تیم ما در نیم فصل وجود دارد، اما من هنوز از فوتبالی که بازی می کنیم چندان راضی نیستم، اما می دانم که بازیکنان از نظر فنی و اخلاقی پتانسیل بالایی دارند. کل لیگ می دانستند که این جوانان چقدر شگفت انگیز هستند و آنها خجالتی هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا تیمشان را به عنوان مدیر فنی این تیم موفق کنند.

وی ادامه داد: قطعا بازی بسیار سختی مقابل تراکتورسازی داریم، تیمی که در نیم فصل دوم کاملا متحول شده و عدم حضور تماشاگرش روی نتیجه تاثیر گذاشته است و می دانیم که فردا بازی بسیار سختی خواهیم داشت. تماشاگران پرشور تراکتورسازی.” باید نود دقیقه کاملاً باهوش باشیم و اگر فردا غفلت کنیم حتماً متاثر می شویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا عنایتی امروز در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی حاضر نشد. کانون هواداران فیلمی از او منتشر کرد و عنایتی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «از عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی عذرخواهی می‌کنم؛ به دلیل تاخیر چهار پنج ساعته بین پرواز ما و ما، در جلسه حاضر نشدم. ورود ما به فرودگاه از دوستانی که منتظر حضور ما در نشست خبری بودند عذرخواهی می کنم که این اتفاق نیفتاد. من ناچار شدم این ویدیو را ضبط کنم و در مورد بازی فردا، تیم ما و تراکتورسازی صحبت کنم. یک تیم بزرگ، ریشه دار و محبوب است.