عواقب حکم انضباطی؛ بلاتکلیفی بزرگ بر سر قرارداد ستاره استقلال!



به گزارش خبروشی، با اعلام کمیته اخلاق علی مطوری، محمدحسین جعفرسرشت و محمداسماعیل کابلی به دلیل تخلف از موازین اخلاقی فوتبال مجرم شناخته و به سه سال محرومیت از هرگونه فعالیت در عرصه فوتبال محکوم شدند. فوتسال و فوتبال ساحلی.. اما نکته این داستان چیست؟ افراد فوق از جمله کسانی هستند که اکنون چندین بازیکن را در تیم های لیگ برتری قرارداد دارند و یکی از معروف ترین فوتبالیست های شایان ذکر گوستاوو بلانکو است که توسط موتوری و کابلی به ایران آورده شده است.

مهاجم آرژانتینی که یکی از بهترین های لیگ گذشته بود چندی پیش به باشگاه پیام داد که به محض فراهم شدن شرایط برای تکمیل سال دوم قراردادش به ایران بازخواهد گشت. با این حال، ممنوعیت مدیر برنامه آن احتمالاً ابهاماتی در داستان ایجاد می کند. اگرچه دانستن مفاد قرارداد بلانکو با استقلال ضروری است و شاید این محرومیت تغییری در وضعیت او ایجاد نکند، اما کمترین پیامد این خبر، تردید ستاره آرژانتینی برای ادامه بازی در ایران است، چرا که به عنوان یک خارجی بازیکن، باید از طریق یک واسطه قابل اعتماد با باشگاه در ارتباط باشد و مسائل مربوط به آن را حل کند.

حال این سوال پیش می آید که آیا بلانکو بدون کسانی که باعث حضور او در استقلال شده اند به کارش در این تیم ادامه می دهد یا تصمیم دیگری می گیرد؟

بیشتر بخوانید: اقدام فوری جواد نکونام برای کادر فنی استقلال



سرویس داخلی اخبار فوتبال