عکاشه: خدا را شکر خانه دار شدیم!

حواشی مربوط به اسکان شهر خودرو در مشهد همچنان ادامه دارد. یک روز پس از معرفی ورزشگاه امام رضا (ع) به عنوان میزبان سه دیدار آینده شهر خودرو، امروز اعلام شد که نماینده مشهد در ورزشگاه سابق ثامن الائمه میزبان حریفان خود خواهد بود. عکاشه گفت: این مسائل از اول فصل وجود داشت و به محض اینکه خانه دار شدیم خدا را شکر می کنیم. در این یک سال شرایط نامشخصی داشتیم و امیدوارم حالا که حداقل می دانیم کجا بازی می کنیم و جای نگرانی نیست، حداکثر امتیاز را بگیریم و به پایان غیرمنتظره ای برسیم. اگر از آن سه بازی خانگی 9 امتیاز بگیریم، هیچ شکی نداریم که می مانیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1822317 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 00:29 |
5,795 |

0نظرات

یک سال وضعیت نامشخصی داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه شهر خودرو فقط به ماندن در لیگ برتر فکر می کند، گفت: فصل کابوس وار برای شهر خودرو بود اما با وجود آن در هفته های اخیر به آرامش نسبی رسیدیم. اینکه از یک تیم بی انتها به تیمی رفتیم که فاصله آن با تیم های بالاتر به 2-3 امتیاز کاهش یافت نشان می دهد که در این مدت چقدر خوب بوده ایم.

مهاجم شهر خودرو امیدوار به کسب 9 امتیاز در 3 میزبانی تیمش در مشهد است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهرخودرو در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر 3 تساوی و پیروزی کسب کرده است. این تیم با دور شدن از مسیر باخت حالا شانس فرار خود را در هفته های پایانی افزایش داده است. ابوالفضل عکاشه در گفت و گو با خبرنگار ما معتقد است تیمش با توجه به اینکه توانسته از شرایط وحشتناک گذشته خارج شود چندان دور از امید نیست که بتواند فاصله 2-3 امتیازی با تیم های برتر را جبران کند.

مهاجم شهرخودرو ادامه داد: آقای سید عباسی به عنوان یک مربی جوان تاثیر زیادی در پیشرفت تیم ما داشت. تمرکز و اعتماد به نفس تا حد زیادی به تیم بازگشته است. اینها پیش نیازهای یک تیم موفق است. هنوز 6 بازی تا پایان مسابقات باقی مانده و 18 امتیاز در انتظار همه تیم هاست. اگر می خواهیم در لیگ بمانیم باید تلاش کنیم تا هر چند به سختی امتیاز بگیریم.