عکس آرامش ساپینتو پس از روز طوفانی و بحث برانگیز استقلال

عکس آرامش ساپینتو پس از روز طوفانی و بحث برانگیز استقلال

در تمرین امروز ابوالفضل جلالی، عارف غلامی و محمد محبی تمرینات ویژه ای را پشت سر گذاشتند. به همین دلیل حضور این سه بازیکن در مرحله یک هشتم نهایی مشخص نیست. با این حال، مسئولان تیم امیدوارند که هر سه برای بازی مجدد با تراکتور آماده باشند.

ساپینتو اکنون می داند که باید تیمش را به خوبی برای بازی روز پنجشنبه مقابل تراکتور آماده کند. پیروزی در این بازی می تواند تمام تلخی های شکست در تبریز را از بین ببرد و شروعی انگیزشی برای کار آبی ها در نیم فصل دوم باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

تمرینات تیم فوتبال استقلال امروز در کمپ آتش نشانی حجازی ادامه یافت و پس از یک روز پرتلاطم، بازیکنان در سکوت و آرامش برنامه های تیم را به پایان رساندند.

آرش رضاوند که مصدوم شده بود اکنون در شرایط بهتری قرار دارد و امروز در تمرین گروه سبک وزن حاضر شد.

به این ترتیب حمله بزرگی که پس از باخت مقابل تراکتور در اطراف استقلال ایجاد شده بود، خاموش شد و شایعات مختلف پیرامون این تیم به پایان رسید.

در حالی که طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر پایان همکاری ساپینتو با استقلال شنیده می شد، حمایت قاطع مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه نشان می دهد که دیگر خبری نیست.«توافق متقابل فسخ، نارضایتی سرمربی از مدیرعامل، یا برعکس، اولتیماتوم یا هشدار. حتی غیبت ساپینتو در جلسه مدیران باشگاه نیز راه حلی بود که فتح الله زاده برای پرهیز از شایعات و شایعات بیشتر در نظر گرفت. مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از جلسه دیروز با ساپیتو به گفت وگو نشست تا از برنامه های سرمربی برای نیم فصل دوم و همچنین کاستی هایش مطلع شود.

برخلاف روز قبل که اردوی شادروان حجازی به دلیل برگزاری جلسه هیئت مدیره و حضور جمعی از هواداران روز گرمی داشت، امروز سرمربی پرتغالی با خیالی آسوده برنامه های فنی را اجرا کرد.