عکس ادعای عجیب در مورد ستاره رئال مادرید; کریم بنزما به عربستان پیوست!

المیدان همچنین نوشت بنزما با رئال مادرید پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و فلورنتینو پرز که رابطه نزدیکی با این بازیکن دارد مراسم خداحافظی مناسبی را برای این بازیکن برگزار خواهد کرد.

المیدان الریاضی بخش ورزشی روزنامه الیوم در خبر فوری و به نقل از منابع خود نوشت که مهاجم رئال مادرید و بهترین بازیکن جهان در سال 2022 در پایان این سال به حضور خود در اروپا پایان می دهد. فصل و تابستان پیش رو تا پایان فصل 2025-2026 به باشگاه الاتحاد می رسد.

همین منبع اشاره کرد که کریم جزیری مدیر برنامه های کریم بنزما و یکی از برادران این بازیکن در تعطیلات بین المللی آینده در جده خواهند بود تا شهر جده را از نزدیک بشناسند و به دنبال خانه ای برای این بازیکن بگردند.

عکس ادعای عجیب در مورد ستاره رئال مادرید;  کریم بنزما به عربستان پیوست!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

المیدان الریاضی به نقل از این منبع نوشت که بازی رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو آخرین بازی ستاره فرانسوی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در تاریخ 4 ژوئن 2023 خواهد بود و پس از آن رسماً عقد قرارداد خود را با این تیم اعلام خواهد کرد. باشگاه الاتحاد.

طی چند روز گذشته اخبار و شایعاتی در مورد آینده کریم بنزما به گوش می رسید و حالا روزنامه الیوم یکی از بزرگ ترین روزنامه های عربستان مدعی شده است که این بازیکن فرانسوی فصل آینده در الاتحاد بازی خواهد کرد.

گزارش فوری المیادین الریاضی که لحظاتی پیش منتشر شد، به سرعت فضای مجازی عربستان را پوشش داد و رسانه ها نیز ادعا می کنند که اخبار منتشر شده در راستای سخنان انمار الحائلی است. چند روز پیش. جایی که او مدعی شد این تیم تابستان امسال بازیکنان بزرگتری نسبت به دی ماریا به خدمت خواهد گرفت.

کریم بنزما 35 ساله در حال حاضر با رئال مادرید در رده دوم لالیگا قرار دارد و با لوس بلانکوس به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و نیمه نهایی کوپا دل ری رسیده است.