عکس بازگشت ناجی ساپینتو در ترکیب استقلال/ ستاره ای که باشگاه را از بحران نجات داد!

عارف غلامی مدافع استقلال در دیدار رفت مقابل ملوان بندرانزلی اولین گل این فصل استقلال را به ثمر رساند که تیمش با نتیجه یک بر صفر از حریف تازه لیگ برتر عقب افتاد!

استقلالی‌ها که در دور اول مغلوب سپاهان شدند، در بازی دوم و نیمه اول با یک گل از تیم تازه صعود کرده ملوان عقب افتادند تا اینکه شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به همین فاصله (از گل ملوان در دقیقه 227 تا گل اول استقلال در دقیقه 58) به شدت نگران وضعیت استقلال با سرمربی پرتغالی جدیدش هستند. اما بازیکن شمالی گرگانی توانست تیم و مجموعه مدیریتی ساپینتو و استقلال را از بحران خارج کند.

عکس بازگشت ناجی ساپینتو در ترکیب استقلال/ ستاره ای که باشگاه را از بحران نجات داد!
لحظاتی قبل از گل عارف غلامی وارد دیدار مقابل ملوان بندرانزلی شد

مدافع خارج از چارچوب استقلال در بازی رفت وارد محوطه جریمه شد و به عنوان گلزن اولین گل استقلال در آن بازی و البته فصل جدید شناخته شد. کسی که انتظار داشت گل بزند. پس از او، مهدی قائدی و مهدی مهدی پور (از روی نقطه پنالتی) دو گل دیگر به ثمر رساندند و استقلال مقابل ملوان از بحران بزرگی که می توانست دامنگیر این تیم شود نجات پیدا کرد.

حالا با توجه به اینکه سیاوش یزدانی به درخواست ساپینتو در اختیار باشگاه قرار گرفته است، شایعه شده که غلامی در این هفته دوباره برای این تیم بازی خواهد کرد. دیداری خاطره انگیز برای مدافع شمالی استقلال که می تواند بار دیگر یک بازی رویایی و خاطره انگیز دیگر مقابل نماینده انزلی رقم بزند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال