عکس باشگاه پرافتخار اروپایی به دنبال جذب مهدی طارمی بود/ آیا انتقال بزرگ ستاره ایرانی در راه است؟

در قسمت آخر این گزارش تصریح شده است: یادتان باشد مهدی طارمی قبل از پایان قراردادش وارد سال ما می شود و بند فسخ آن 60 میلیون یورو است. مطبوعات پرتغال روز گذشته به این موضوع اشاره کردند که پورتو برای خرید این ورزشکار به ریو آوه تعهدی نداشته است، اما این واقعیت ندارد. همانطور که ابولا امروز توضیح داد، تا کنون تنها چند تفاوت بین آژانس های انتقال بازیکن وجود دارد.

در حال حاضر دیگر رسانه های موثق در پرتغال یا ایتالیا به این سوال واکنشی نشان نداده اند. باید دید خبر علاقه میلان به طارمی چقدر صحت دارد. آنها حتی تا آنجا پیش رفتند که با آزمون قرارداد امضا کردند اما این اتفاق نیفتاد. حضور بازیکن ایرانی با لباس میلان شکسته می شود؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سایت پرتغالی مرکادو آزول در مطلبی به این موضوع پرداخت و نوشت: میلان همچنان از نزدیک مهدی طارمی، مهاجم پورتو را دنبال می کند اما تاکنون نتوانسته او را جذب کند. باشگاه ایتالیایی اخیرا دوباره با نمایندگان این بازیکن ایرانی تماس گرفته است اما باشگاه پورتو تنها برای پیشنهادات فوق حاضر به گفتگو با طرف مقابل است.

فروردین امسال بود که نشریه ایتالیایی توتو مرکاتو از علاقه پیولی سرمربی روسونری برای جذب مهدی قیدی خبر داد، اما این رسانه ایتالیایی مدعی شد که پورتو برای جدایی آنها 20 میلیون یورو درخواست کرده است، ستاره ایرانی که منجر به انصراف میلان از جذب شد. طارمی شده است

در نهایت مذاکرات طرفین بی نتیجه ماند و پرونده جذب مهدی طارمی توسط میلان بسته شد. آنها با توجه به مصدومیت های متعدد زلاتان ابراهیموویچ می خواستند یک مهاجم آماده و با تجربه داشته باشند و حالا که وضعیت تمدید قرارداد پیرمرد سوئدی مشخص نیست، میلانی ها به طارمی بازگشته اند.

باشگاه پرافتخار اروپایی به دنبال جذب مهدی طارمی بود/ آیا انتقال بزرگ ستاره ایرانی در راه است؟

تمایل میلان برای جذب مهدی طارمی چیز جدیدی نیست. قهرمان ایتالیا پیش از این به جذب سردار آزمون نزدیک شده بود و چند ماه پیش شایعاتی مبنی بر احتمال جذب مهاجم پورتو بوشهری به گوش می رسید و حالا این خبر دوباره به گوش می رسد.

این روزنامه نگار برجسته ایتالیایی نوشت: مذاکرات برای تعیین مبلغ قرارداد طارمی با تیم ایتالیایی از سوی روسونری آغاز شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، باشگاه پورتو پرتغال برای فروش طارمی 20 میلیون یورو پرداخت کرده است.

توتو مرکاتو تنها رسانه معتبری نیست که داستان طارمی و میلان را پوشش داده است. 3 ماه پیش رودی گولتی، خبرنگار سایت اسپورت ایتالیا با اشاره به عملکرد چشمگیر طارمی در لیگ فوتبال پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا در صفحه توئیتر خود نوشت: باشگاه میلان ایتالیا رسما برای جذب این بازیکن ایرانی اقدام کرده است. مهاجم تیم فوتبال پورتو پرتغال.

در ادامه این گزارش آمده است: میلان پس از تماس در فصل گذشته به بازار بازگشت تا شرایط استخدام مهدی طارمی را درک کند. برخی معتقدند با شروع مذاکرات در صورت دریافت پیشنهاد 20 میلیون یورویی، پورتو حاضر است طارمی را واگذار کند، در حالی که پیش از این مدعی فروش بازیکن ایرانی با مبلغی کمتر از فسخ شده بود. بند آنها نمی فروشند.