عکس تاثیر کریستیانو رونالدو در تقلید عجیب هلند / ترمیناتور مدل او!

یکی از هواداران با اشاره به این موضوع در اینستاگرام نوشت تو از همه اعضای تیم بزرگتر هستی. یکی دیگر نوشت: سعی می کند مانند الگویش کریستیانو باشد. دیگری افزود: او در همه چیز از رونالدو تقلید می کند. دیگری خاطرنشان کرد: این به وضوح تأثیر CR7 را نشان می دهد. دیگران برای مقایسه به توییتر رفتند.

بارها گفته شده است که رونالدو روی پنجه پا می ایستد تا بتواند خود را بهترین نشان دهد. فوق ستاره سابق رئال مادرید به دلیل انجام این کار در طول دوران حرفه ای خود مورد انتقاد قرار گرفته و موضوع بحث های زیادی بوده است. برخی از هواداران انتقاد نکردند و معتقدند در فوتبال این تصمیم نشانه آمادگی برای کار پیش رو است.

در هر صورت، هلند به دنبال تقلید از عملکرد رونالدو در فینال‌های اروپایی است زیرا سیتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد و در 10 ژوئن به مصاف اینتر می‌رود.

بر کسی پوشیده نیست که هلند برنده پنجمین توپ طلا را تحسین می کند و رونالدو بازیکن مورد علاقه اوست. پس شاید این حرکت ناخودآگاه بوده است.

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

عکس تاثیر کریستیانو رونالدو در تقلید عجیب هلند / ترمیناتور مدل او!

مهاجم 22 ساله نروژی در آستانه بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید با هم تیمی هایش عکس گرفت. و هنگامی که آن عکس منتشر شد، برخی از طرفداران با چشمان تیزبین به سرعت متوجه شدند که هالند از بسیاری جهات راه رونالدو را دنبال می کند. کریستیانو رونالدو چندین بار در عکس های دسته جمعی روی نوک پاهایش ایستاده دیده شده است. هالند نیز روی نوک پا در کنار ادرسون ایستاد و یک شوت زد. با توجه به اینکه هر دو بازیکن بیش از 180 سانتی متر قد دارند، این عادت ایستادن روی نوک پا کمی عجیب به نظر می رسد.

هواداران فوتبال شباهت جالبی بین عادات ارلینگ هالند و کریستیانو رونالدو قبل از بازی پیدا کرده اند.

عکس تاثیر کریستیانو رونالدو در تقلید عجیب هلند / ترمیناتور مدل او!