عکس توجه رسانه ها به چهره خاص رونالدو/ هر روز حاشیه ای جدید!

عکس توجه رسانه ها به چهره خاص رونالدو/ هر روز حاشیه ای جدید!

در همین حال، کریستین اریکسن، پسر جدید یونایتد، وقت گذاشت تا توقف کند و برای هواداران امضا امضا کند. اریکسن دوباره با لیساندرو مارتینز وارد زمین شد. مرد دانمارکی وقتی برای تمرین با آئودی 4×4 براق خود آمد، همه را خوشحال کرد.

مجله “سان” اسپورت دیروز به طور انحصاری فاش کرد که یونایتد نگران خروج زودهنگام رونالدو از ورزشگاه قبل از پایان بازی نبود. ستاره 37 ساله اوایل صبح امروز با حالتی عبوس وارد کارینگتون شد و در حالی که با بنتلی 250000 پوندی خود از دروازه ها عبور می کرد حتی لبخند نزد.

رونالدو هفته گذشته پس از مدت ها غیبت به تمرینات یونایتد بازگشت. اما در اولین بازی خود فقط یک نیمه بازی کرد. طبیعی است که همه بعد از بازی ها دقایقی در ورزشگاه بمانند و مصاحبه کوتاهی انجام دهند، اما رونالدو حتی قبل از سوت پایان بازی دوش گرفت و اولدترافورد را ترک کرد. و این ژست واکنش های زیادی به همراه داشت و تا حدودی چهره او را در چشم بسیاری از طرفدارانش خراب کرد.

رونالدو پس از خروج زودهنگام از اولدترافورد در روز یکشنبه به نمونه بدی در چشم هواداران تبدیل شد. هم تیمی او دیوگو دالو نیز زودتر ورزشگاه را ترک کرد اما این مدافع در ترکیب نبود.

عکس توجه رسانه ها به چهره خاص رونالدو/ هر روز حاشیه ای جدید!



سرویس اخبار فوتبال خارجی