عکس جدایی این بازیکن از پرسپولیس/ دو شوت به قلب قرمزها

در سایپا آنقدر جلوی استقلال خوشحال شد تا نشان دهد گل زدن به استقلال به عنوان پرسپولیسی چقدر شیرین است. اما این بار انگار آمده بود تا از پرسپولیس و پرسپولیسی ها انتقام بگیرد.

عکس جدایی این بازیکن از پرسپولیس/ دو شوت به قلب قرمزها

پس گل زد و خوشحال شد و گفت که به تراکتورسازی علاقه دارد. بله، گویی بازیکن سابق پرسپولیس دیگر هوادار نیست و باید او را تراکتورسازی کرد…



سرویس داخلی اخبار فوتبال

از محسن بنگر گرفته تا فرشاد احمدزاده و … پرسپولیسی هایی بوده اند که هرگز سرمایه اجتماعی مورد نظر خود را در تراکتور به دست نیاوردند اما اوضاع برای عباس زاده به گونه ای دیگر رقم خورد و او با گلزنی های متوالی به ستاره خط حمله این تیم تبدیل شد.

او حالا در سومین فصل حضورش 8 گل برای تراکتور به ثمر رسانده است که 3 گل آن به پرسپولیس است. آخرین گل با پشت سر هم به ثمر رسید که شاید فقط شبیه به پشتیبان های بی پایان بازی استقلال – سایپا بود.

او به هر دری زد تا دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشد. او به لیگ 1 رفت و آقای گل شد، به لیگ برتر برگشت و گل زد، پیراهن نساجی پوشید و برای پرسپولیس پست گذاشت، غیرمستقیم پیام داد آماده بازگشت است اما…

اما کسی که در بدترین شرایط به سمت او رفت تیم دیگری بود که قرمزپوش بود که برخی از هواداران پرسپولیس را دشمن شماره یک تیم محبوب خود می دانند و طبیعتا حضور یک پرسپولیسی در این تیم یک تابو بزرگ است که آنها نمی توانند تحمل کنند.