عکس دومین اقدام هماهنگ بازیکنان استقلال علیه مدیریت این باشگاه

روز پنجشنبه بود که بازیکنان استقلال در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات خود از برگزاری تمرین خودداری کردند. شامگاه این اتفاق همه بازیگران با انتشار داستانی مشترک خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.

ساعت 12 ظهر امروز سید حسین حسینی به عنوان کاپیتان استقلال با انتشار مطلبی به نفع غلامی نوشت: زمان مناسبی برای رویارویی باشگاه و بازیکن نیست، اگر تصمیمی هست یک تیم بدهید. ؛ تصمیم یک نفر نیست.”

در این بین عارف غلامی به عنوان سرپرست این اعتصاب معرفی شد و کمیته انضباطی آبی ها با صدور احضاریه از غلامی خواست تا در جلسه ای در این خصوص شرکت کند اما مدافع استقلال در این جلسه حاضر نشد. آبی ها شب گذشته و در یکی از سریع ترین تصمیمات غلامی نیز 20 درصد از مبلغ قرارداد بردگی غلامی کسر کردند.

همچنین اکثر بازیکنان استقلال با انتشار تصویری از عارف غلامی از هم تیمی خود حمایت کردند. تا لحظه نگارش این خبر مهدی قیدی، سجاد شهبازادا، جعفر سلمانی، آرش رضوند، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، کوین یاماگا و… از جمله کسانی هستند که از هم تیمی خود حمایت کردند و از حکم صادره ابراز نارضایتی کردند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

روز گذشته بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد 20 درصد از مبلغ قرارداد عارف غلامی مدافع این تیم کسر شده است. دلیل این امر انتشار مطلبی علیه باشگاه و درخواست از بازیکنان برای تعطیلی تمرینات این تیم است.

عکس دومین اقدام هماهنگ بازیکنان استقلال علیه مدیریت این باشگاه