عکس ساپینتو رسما می‌خواهد ستاره استقلال/ آبی‌ها را در نبردی سخت بر سر انتقال بزرگ به خدمت بگیرد.

عکس ساپینتو رسماً درخواست امضای ستاره استقلالی ها را داد/ رقابت فشرده آبی ها برای انتقال بزرگ

اما اینکه چگونه قائدی راه خود را از الاهلی جدا کرد، یک سوال مهم است. ستاره سابق استقلال فصل گذشته با قراردادی 5 ساله به الاهلی پیوست و حالا مدیران این باشگاه به دنبال انتقال قرضی این بازیکن به تیمی دیگر هستند.

سایت “اسپورت” اماراتی در جدیدترین اخبار منتشر شده از این موضوع خبر می دهد که باشگاه استقلال مجددا برای جذب مهدی قائدی اقداماتی انجام داده و الوصل، دیگر مشتری این مهاجم ایرانی را به دردسر انداخته است.

پیش از این فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال و فعلی اتحاد کلبا به مدت یک هفته با سرپرست باشگاه شباب الاهلی برای جذب قیدی وارد مذاکره شده بود که در نهایت این مذاکرات به نتیجه نرسید. به پایان رسید و انتقال مهاجم ایرانی به اتحاد کلبا محقق نشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

روز گذشته رسانه های اماراتی از تمایل قائدی برای ماندن در امارات و عدم بازگشت به استقلال خبر دادند. اما به نظر می رسد که ساپینتو قائدی را در دست گرفته و می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

صحبت های زیادی درباره آینده مهدی قیدی، مهاجم ایرانی شباب الاهلی دبی به گوش می رسد. به گزارش رسانه های امارات، قائدی پس از جذب عمر خربین ستاره سوری دیگر جایی در لیست شباب الاهلی ندارد و جدایی او از این تیم قطعی است.