عکس ساپینتو کاپیتان تیمش شد/ بازگشت به کورس قهرمانی با ترفند پرتغالی ها

در این باره بیشتر بخوانید: ساپینتو در استقلال به پایان خط رسید؟ / ملاقات های مشکوک فتح الله زاده فاش شد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سرمربی استقلال برای بازسازی استقلال از بزرگسالان تیمش کمک می گیرد. از جمله سروان سید حسین حسینی. زیرا او به خوبی می داند که جدایی استقلال از مسابقات خوبش به دلیل نگرانی های روانی است. در حالی که از نظر فنی تیم مثل همیشه فشرده تر تمرین می کند و در این زمینه کاپیتان می تواند کمک بزرگی به سرمربی تیم کند. به خصوص که شناخت خوبی از بچه های تیم به خاطر سال ها حضورش در استقلال دارد. البته استقلالی ها با اختلاف دو امتیازی نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار دارند و تیم فعلی همچنان در کورس قهرمانی قرار دارند که نشان می دهد آن ها ضرر چندانی نداشته اند و حتی می توانند با شکست تراکتورسازی در تبریز هم از پسشان برآیند. پنجشنبه این هفته سفر را با خاطره ای خوب به پایان برسانید و امیدوارم بازگشت مسابقات را آغاز کنید.

ریکاردو سایپانتو در پایان بازی با مس نشان داد که اگر حاضر نیست ناکامی تیمش در ارائه یک بازی خوب و همچنین نتیجه را به گردن شاگردانش بیندازد، از سوی دیگر حاضر نیست از آنها تمجید کند. بدون هیچ دلیلی و با عذرخواهی امتیازهای از دست رفته را توجیه کنید. حتی پنالتی هم از داور نگرفت. او در پایان بازی با مس به وضوح به موقعیت های ایجاد شده توسط حریف روی دروازه استقلال اشاره کرد و…

و پس از انتقادات، ریکاردو ساپینتو استقلال را به روزهای اوج برمی گرداند. روزهایی که استقلال بر اساس داده های سایت های تحلیلی بهترین تیم برای ایجاد موقعیت در یازده هفته ابتدایی لیگ برتر بود. شاید این اولین باری بود که استقلال در بازی با مس، کوهی از بازیکنان محروم و مصدوم داشت، اما باز هم از دید ریکاردو ساپینتو، این دلیل قانع کننده ای نبود تا استقلال در بازی به تیم مقابل فرصت بدهد. برابر مس همانند 13 بازی قبلی.

عکس ساپینتو کاپیتان تیمش شد/ بازگشت به کورس قهرمانی با ترفند پرتغالی ها