عکس ستاره ملی پوش باید تحت عمل جراحی اورژانسی قرار می گرفت

او چند ساعت پس از عمل با انتشار عکسی در اینستاگرام اعلام کرد که حالش خوب است. بازیکن ملی پوش سیتی در کنار تصویری از خود روی تخت بیمارستان نوشت: “از شما برای همه پیام ها متشکرم. “الان خیلی بهتر از قبل هستم و به زودی برمی گردم.”

فودن آخرین بازی خود را قبل از انجام عمل جراحی آپاندیسیت به عنوان بازیکن تعویضی در برد 2-1 انگلیس مقابل ایتالیا انجام داد. مهاجم 22 ساله انگلیس در دقایق پایانی آن مسابقه به دلیل اخراج لوک شاو از زمین خارج شد که منجر به تغییرات غیرمنتظره تاکتیکی شد.

او پس از مرخصی از بیمارستان به تمرینات سیتی باز می گردد تا دوره توانبخشی را پشت سر بگذارد و دوباره آماده پیوستن به این تیم شود. منچسترسیتی در هفته های آینده بازی هایی برابر لیورپول، لسترسیتی و بایرن مونیخ دارد.

فیل فودن روز یکشنبه پس از انجام عمل جراحی آپاندیسیت در لندن، پیروزی 2-0 انگلیس مقابل اوکراین در مقدماتی یورو 2024 را از دست داد.

فیل فودن



سرویس اخبار فوتبال خارجی

به دلیل انجام این عمل جراحی فوری، ستاره مهاجم منچسترسیتی نه تنها دیدار مقابل اوکراین را از دست داد، بلکه نمی تواند تیم باشگاهی خود منچسترسیتی را در بازی حساس 12 آوریل مقابل لیورپول همراهی کند.