عکس سردار آزمون دومین مهاجم برتر بوندسلیگا! / مهاجم ایرانی از بین ستاره های بایرن مونیخ متمایز شد

لازم به ذکر است که این آمار بدون احتساب دروازه بان ها و مدافعان میانی محاسبه شده و تنها به تحلیل داده های آماری بازیکنانی که بیش از 540 دقیقه بازی کرده اند می پردازد.

عکس سردار آزمون دومین مهاجم برتر بوندسلیگا!  / مهاجم ایرانی از بین ستاره های بایرن مونیخ متمایز شد



سرویس اخبار فوتبال خارجی

با وجود اینکه سردار در فصل گذشته بوندسلیگا تنها 918 دقیقه بازی کرد و 4 گل به ثمر رساند، اما داده های آماری مربوط به وضعیت هجومی تیم ها نشان می دهد که این مهاجم ایرانی در روند موقعیت یابی و ایجاد خطر برای تیمش کاملا موثر بوده و یکی از بهترین بازیکنان لیگ در این زمینه بوده اند.

تاثیر چشمگیر این تست در روند تهاجمی لورکوزن

بر اساس داده های آماری xT که به طور خلاصه نشان می دهد که تیم ها چقدر خطرناک هستند و تا چه اندازه موفق می شوند روی دروازه حریف تهدید ایجاد کنند، سردار آزمون هر بار که برای بایرلورکوزن به میدان رفته، میانگین خطرپذیری خط حمله تیمش را افزایش داده است. با 0.34! تنها سباستین هالر با 0.44 بالاترین امتیاز تست را در بین تمام بازیکنان بوندسلیگا دارد. لازم به ذکر است که نام بازیکنان سرشناسی مانند توماس مولر و کینگزلی کومن در ردیف های بعدی این لیست قرار دارد و بدترین بازیکن لیگ از نظر این عامل آماری نامی است که انتظار نمی رود. نه شنیدن: جود بلینگهام.

سردار آزمون در نقل و انتقالات زمستانی 2022 با مبلغ 2.5 میلیون یورو راهی بایرلورکوزن شد که اگرچه در سال اول حضورش در این تیم شرایط خوبی نداشت اما با آمدن ژابی آلونسو شرایط آزمون به کلی تغییر کرده است. این مهاجم 28 ساله به یک ذخیره موثر و طلایی تبدیل شده است.