عکس سردار آزمون یاد علی دایی را زنده کرد

این سومین گل آزمون در فصل جاری بوندسلیگا بود و همانطور که رسانه های آلمانی نیز به این موضوع اشاره می کنند، مطمئنا ژابی آلونسو در ادامه فصل روی درخشش و گل های این بازیکن ایرانی حساب ویژه ای باز خواهد کرد.

ستاره ایرانی لورکوزن پاس موسی دیابی را تقریبا از روی نقطه پنالتی به ضربه سر تبدیل کرد. سردار همیشه توانایی خود را در گلزنی با ضربه سر نشان داده و حالا دوباره توانایی فوق العاده خود را نشان داده است، آن هم در بوندسلیگا.

ژابی آلونسو مجبور شد در نیمه دوم از ستاره ایرانی خود استفاده کند و همین اتفاق رخ داد. جایی که آزمون در دقیقه 66 در حالی که بازی در جریان بود با دو گل به سود لورکوزن وارد زمین شد.

عکس سردار آزمون یاد علی دایی را زنده کرد



سرویس اخبار فوتبال خارجی

با نزدیک شدن به لحظات پایانی بازی، سردار آزمون بار دیگر به اعتماد ژابی آلونسو پاسخ داد و با ضربه سر تماشایی گل سوم لورکوزن را به ثمر رساند.

به گزارش رسانه های آلمانی، به نظر می رسد سردار امروز در ترکیب اصلی بایرن لورکوزن مقابل شالکه قرار داشته باشد. اما زمانی که ترکیب اصلی قبل از بازی اعلام شد، مشخص شد که او روی نیمکت است.

عکس سردار آزمون یاد علی دایی را زنده کرد

این گل را ببینید: ضربه سر و گل زیبای سردار آزمون در دیدار شالکه و بایرلورکوزن

پس از وقفه به دلیل برگزاری مسابقات داخلی، رقابت های باشگاهی از امروز از سر گرفته شد و در یکی از دیدارهای بوندسلیگا، شالکه و بایر لورکوزن به مصاف یکدیگر رفتند.

سردار آزمون به دلایلی در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر نشد که البته باعث حاشیه شد. اما به هر حال پایان خوشی برای این بازیکن داشت.